نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
محمد محبی هم مشتری خارجی پیدا کرد/ استقلال نه دلار دارد نه ریال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود قراردادهای قرضی برخی ستاره های استقلال حالا باشگاه آبی تهران در آستانه پایان فصل با دردسری تازه مواجه شده است.

در هفته‌های گذشته پس از اوج گیری مهدی قایدی در ترکیب استقلال گفته شد که برخی تیم های حوزه خلیج فارس به دنبال جذب این مهاجم هستند اما حالا همشهری قایدی هم مشتری پیدا کرده است.

محمد محبی مهاجم جوان باشگاه سانتاکلارا پرتغال که با قرارداد قرضی یک ساله در ابتدای فصل جاری به تیم استقلال پیوست پس از درخشش در هفته‌های گذشته و تاثیرگذاری در روند کارهای ترکیبی و هجومی تیم استقلال از دو تیم اماراتی و قطری پیشنهاد دریافت کرد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال در این بار خبر می‌دهند ظاهراً با توجه به فاصله کم باقی مانده تا پایان مدت قرارداد قرضی محبی با باشگاه استقلال مدیر برنامه‌های این بازیکن در تلاش است تا محبی را برای فصل آینده به یکی از دو لیگ عربی کشورهای امارات و قطر منتقل کند.

با توجه به افزایش قیمت دلار و دشواری‌های باشگاه استقلال برای تأمین ارز و تمدید قرارداد دلاری با بازیکنانی مثل محبی به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال هنوز اقدامی برای مذاکره جهت تمدید قرارداد این بازیکن را استارت نزده اند. از سوی دیگر باشگاه سانتا کلارا نیز تمایل دارد این بازیکن را دوباره به صورت قرضی به تیم های دیگر منتقل کند چون ظاهراً سرمربی فعلی تیم سانتاکلارا اعتقادی به حضور محبی در تیمش ندارد.

از این رو بعید نیست در پایان مهلت قرارداد قرضی محبی که تاریخ نهم تیرماه برابر با ۳۰ جون سال ۲۰۲۳ است، این بازیکن به یک تیم عربی در حوزه خلیج فارس منتقل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی