نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
 خبر بد برای هواداران استقلال قبل از بازی فولاد/ دلار پایین آمد اما طلب استراماچونی زیاد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر کاهش محسوس قیمت دلار و یورو در بازار ارز مدیران استقلال را تا حدی خوشحال کرد اما ظاهرا این خوشحالی موقّت بوده است.

در روزهای اندک باقیمانده تا تاریخ پرداخت بدهی استقلال به آندره‌آ استراماچونی عنوان می‌شد که باشگاه استقلال باید چیزی در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو بابت مطالبات این مربی اروپایی و جریمه دیرکرد پرداخت این پول را به حساب مربی ایتالیایی سابقش واریز کند. اما امروز یکی از مدیران باشگاه استقلال خبر داد که این رقم باز هم افزایش پیدا کرده است.

با توجه به مفاد قرارداد آندره‌آ استراماچونی با استقلال (پس از حکم اولیه فیفا برای پرداخت این بدهی از سوی باشگاه ایرانی) مقرر شد به ازای هر روز دیرکرد پرداخت این پول، درصدی از مبلغ کل به رقم طلب استراماچونی اضافه شود.

این مقام آگاه در رده مدیریتی باشگاه استقلال در این مورد به خبر ورزشی گفت: «در حال حاضر طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی استراماچونی به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده و ما باید ۳۰۰ هزار یورو دیگر نیز بابت جریمه دیرکرد به استراماچونی بپردازیم».

با احتساب قیمت هر یورو در بازار امروز تهران که چیزی در حدود ۵۰ هزار تومان بود باشگاه استقلال باید برای تامین مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورویی، ۸۰ میلیارد تومان آماده کند تا آن را ظرف روزهای ابتدایی فروردین ماه به حساب یکی از طلبکاران خارجی اش واریز کند.

 خبر بد برای هواداران استقلال قبل از بازی فولاد/ دلار پایین آمد اما طلب استراماچونی زیاد شد!

این فرد مطلع در باشگاه استقلال همچنین گفت: «غیر از ماجرای استراماچونی، بدهی مان به باشگاه الاهلی امارات (بابت انتقال مهدی قائدی) هم هست که باید تا پایان اسفندماه بخش دیگری از آن را به حساب طرف اماراتی واریز کنیم اما هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است».

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران این مجموعه پس از اظهارات اخیر محمد مخبر - معاون اول رئیس‌جمهور - بسیار امیدوارند تا ظرف روزهای آینده کمک قابل توجهی در این خصوص به باشگاه استقلال صورت بگیرد تا این مشکل حل شود. مشکلی که به زعم علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک معضل ملی تلقی شده است.

ناگفته نماند؛ طبق رأی آخر اعلام شده فیفا برای استقلال، این مجموعه باید حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال آینده (روز بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان) این مبلغ را به حساب استراماچونی واریز کند. گرچه مدیران استقلال به موازات تلاش برای تامین بودجه به دنبال راهی برای رساندن این مبلغ به دست استراماچونی هم هستند چرا که به خاطر تحریم‌های اخیر انتقال این مبلغ نسبتاً درشت از طریق صرافی و بانک به سادگی صورت نخواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • محند IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    موندم استفاده استقلال وپرسپولیس بری مردم چییه .. این پولو خرج ملت کنین تا فقیر نباشن ...
    • فوتبال امروز یعنی تجارت IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      استاد بزرگوار انگار در جریان نمی باشی به خاطر همین یک ساعت ونیم فوتبال که بقول شما هیچی ندارد سالی 33 هزار میلیارد تومان به حساب دولت واریز میشود از طریق تبلیغات فوتبالی به جز پول خرید بلیت تماشاگران و تبلیغات دور زمین فوتبال و تبلیغات روی تی شرت داوران ایرانول و هزاران هزار میلیارد دیگری که از همین فوتبال واریز خزانه حکومت میشود استاد فوتبال امروز تجارت میباشد استاد به خاطر حضور فوتبال ایران در جام جهانی قطر فیفا17میلیون دلار به حساب فدراسیون واریز کرده بله اگر فوتبال طبق روال بین المللی پیش برود نیاز به هزینه دولت نیست بلکه سالیانه میلیونها دلار ارز وارد کشور میکند مثلا ترانسفر بازیکن لژیونر ها و ......
    • شاهرخ IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      فکر نکن این پول را خرج ورزش نکنند میدهند به ملت. خیلی بیشتر از این را دادند به سوریه و لبنان
  • لنگی نباشیم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    دیگه اینقدر هم شیر تو شیر نیست خبر ورزشی از لنگی بازی دست بردار
  • میلاد کعبی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خدایی این پولهارابدین مردم ..فوتبال نون اب میشه برا مردم..همین پریرا یک میلیون دلار دادن گل که نزده برای پرسپولیس بااخراجش تیم راهم به فناداده...
  • اسد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    این پولو خرج مردم کنید فوتبال به چه درد ما میخوره
  • میلاد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    در عجبم پول برانکو و کالدرون که رو هم نزدیک ۳ و نیم‌میلیون دلار بود بی سر و صدا توسط دولت محترم پرداخت شد هیچ خبرگزاری خبرش و کار نکرد هیچ هیاهویی هم‌نشد مشول صرافی هم نبود بعد الان چند ماه فقط این خبر طلب استراماچونی و مثل پتک میکوبین تو سر استقلال 😏😏😏😏
  • حسین ع‌ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    ملت‌نان ندارند بخورند جوانان پول ندارند ازدواج کنند وادارند افسردگی می‌گیرند فکر خودتان میکنید پولدار هستید فوتبال برای ملت دردی دوا نمی‌کند بداد ملت برسید پول خرج ملت کنید به جهنم استقلال از هم بپاشد ملت را دریابید مسولین امر فکر اساسی بکنید نه پول را حیف میل کنید بدهید بابت فوتبال چی بشود آخرش ۶ تا گل بخورند همین مردم بودند چندین سال پای نظام وانقلاب ایستادند ودشمنان را از کشور دور کردند امروز نوبت مسولین هست تلافی کنند محبت ملت را نه پول خرج الکی کنند بابت فوتبال باشگاهی نتواند خرج خودش را در بیاره بدرد هیچی نمی‌خورد چرا پول ملت را خرج اینها کنید
  • حسین ع‌ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    باشگاهی نتواند خرج خودش را در بیاورد چرا باید پول ملت را خرج آنها کنند بداد ملت برسید آقایان وزیر ومسئولین ونمایندگان مجلس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی