نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کلوب| شگفتانه برای تیم ملی ایران؛ بهترین دروازه‌بان جهان خط خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لیست ۱۲ نفره خود را برای مسابقات جام ملتهای آسیا اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در جمع بهترین‌های این رشته شناخته می‌شود و حتی سومی جهان را در کارنامه دارد، با ناکامی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا، دو دوره متوالی جام جهانی را از دست داد تا این ابر خوش خیالی که تیم سوم جهان می‌تواند به راحتی قهرمان آسیا شود از اطراف ذهن تیم ملی پاک شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پنجشنبه همین هفته رقابت خود را در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کند به همین جهت علی نادری سرمربی تیم ملی، لیست ۱۲ نفره خود را برای اعزام به تایلند مشخص کرد.

سید مهدی میرجلیلی، محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی، محمد مرادی، علی میرشکاری، عباس رضایی و رضا امیری زاده از باشگاه مقاومت گلساپوش یزد، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری و محمد جواد خسروی از باشگاه پارس جنوبی بوشهر و سعید پیرامون و موحد محمدپور از تیم چادرملو اردکان در لیست نادری برای شرکت در جام ملت‌های آسیا حضور دارند.

لیست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، انتخابی جام جهانی، در حالی اعلام شد که علی نادری سرمربی تیم ملی نام حمید بهزادپور، یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را خط زد!

بهزادپور که سابقه کسب عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا را نیز در کارنامه دارد از لیست نهایی خط خورد تا محمدجواد خسروی به همراه سیدمهدی میرجلیلی دو دروازه‌بان جوان تیم ملی در تایلند باشند.

این تنها شگفتانه علی نادری در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست بلکه دعوت مجدد از سعید پیرامون بعد از حواشی به وجود آمده در فینال مسابقات بین قاره‌ای و البته اضافه کردن نام عباس رضایی که از بهترین‌های لیگ برتر بود از نکات اصلی لیست تیم ملی می‌باشد.

تیم ملی فوتبال ساحلی بامداد فردا عازم پاتایا، محل برگزاری رقابت‌ها می‌شود و در مرحله گروهی با تیم‌های مالزی، ازبکستان و امارات رقابت می‌کند. ملی پوشان کشورمان پنجشنبه ساعت ۱۹ به وقت تهران، در نخستین دیدار به مصاف مالزی می‌روند.

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی