نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
۱ |
۰
کرمان، راه رسیدن امیر قلعه نویی به تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی که بعد از قطع همکاری با تیم‌ملی در سال ۸۶ هدایت مس کرمان را برعهده گرفت،حالا بار دیگر از این استان به تیم ملی رفت!

تیم های کرمانی ظاهرا رابطه مستقیمی با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی پیدا کرده اند و حالا پس از مس کرمان که بعد از اخراج امیر قلعه نویی از تیم ملی نیمکت خود را به این تیم سپرد، گل گهر سیرجان تیمی می‌شود که نیمکت خود را پلی بین امیر قلعه نویی و تیم ملی می‌کند!

در زمستان سال ۸۶ بود که امیر قلعه نویی به بدترین شکل ممکن و درمیان سبل شدید انتقادات پس از حذف از جام ملت های آسیا از نیمکت تیم ملی کنار گذاشته شد. در آن ایام مس کرمان که در آن سال‌ها از تیم های تازه وارد به لیگ برتر محسوب می‌شد و برخلاف این روزهای خود دست بسیار بازتری برای هزینه کردن داشت، برای فرار از منطقه سقوط در دور برگشت بازی های لیگ برتر نیمکت خود را به قلعه نویی سپرد.

مس کرمان آن سال در تلاش بود تا ژنرال پس از اخراج از تیم ملی با نتایج خوب در کرمان و به همراه مس ریکاوری موفقی در فوتبال ایران داشته باشد.

حالا در مرتبه دوم انتخاب قلعه نویی برای تیم ملی بازهم پای تیم دیگری از کرمان برای او در میان است. قلعه نویی این بار قبل از ورود به تیم ملی بلیت خود را از کرمان تهیه می کند تا تیم های کرمانی و تیم ملی برای قلعه نویی همیشه رابطه مستقیم داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    دستیار خارجی خوب بذارید کنارش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی