نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
میراسماعیلی دوباره رییس فدراسیون جودو شد/ غیب شدن خودجوش ۷ کاندیدای انتخابات!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجمع انتخابات فدراسیون جودو برای احراز پست ریاست امروز دوشنبه ۲۲ اسفند به ریاست محمد پولادگر برگزار شد و آرش میراسماعیلی برای دومین بار به مدت ۴ سال رییس فدراسیون جودو شد.

مجمع انتخابات فدراسیون جودو برای احراز پست ریاست به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و آرش میراسماعیلی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در مجمع انتخابات برای دومین بار به مدت چهار سال به عنوان رییس فدراسیون جودو انتخاب شد:

*در این مجمع مهین فرهادی‌زاده نماینده کمیته ملی المپیک بود.

*برای شرکت در انتخابات جودو ۱۳ نفر کاندیدا شده بودند که صلاحیت آرش میراسماعیلی، محمد بلوطی، عباس سلکی، فرشاد نجفی‌پور، عباس خرم‌آبادی، منصور عبدی، وحید زارع‌نژاد و مجید زارعیان از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده بود که از بین این هشت کاندیدا، تنها آرش میراسماعیلی برای شرکت در انتخابات در مجمع حضور داشت.

*در این مجمع ۵۵ نفر حضور داشتند که آرش میراسماعیلی با کسب ۵۴ رای از ۵۵ ماخوذه به مدت چهار سال برای دومین بار به عنوان رییس فدراسیون جودو انتخاب شد.

*اعضای هیات رییسه فدراسیون جودو معرفی شدند

*پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی اعضای هیات رییسه خود را معرفی کرد.

*وی محمدابراهیم گرایلی را به عنوان نایب رییس مردان، مریم بهاروند نایب رییس بانوان، محمد بلوطی کارشناس خبره مردان و سامان مدیری را نیز به عنوان خزانه‌دار معرفی کرد که گرایلی با کسب ۵۲ رای از ۵۵ رای ماخوذه به عنوان نائل رئیس مردان، بهاروند با ۴۷ رای نایب رییس بانوان، بلوطی با ۳۴ رای کارشناس خبره مردان و سامان مدیری با ۴۴ رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

*همچنین در ادامه صدیقه کعبی‌زاده، دبیر مجمع فدراسیون از اعضای مجمع درخواست کرد که انتخاب بازرس را به رییس مجمع تفویض اختیار کنند که مورد تایید اعضای مجمع قرار نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی