پرونده رسوایی بارسلونا هر روز سنگین‌تر می‌شود/ قطعاً تخلف صورت گرفته!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شورای عالی ورزش اسپانیا به فهرست شاکیان بارسلونا اضافه شد.

شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد. پرونده نگریرا یا همان رسوایی داوری بارسلونا روز به روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند.

چند روز پیش دادستانی بارسلونا رسما از این باشگاه شکایت کرد تا زمینه برای شکایت رئال مادرید نیز فراهم شود. رئال در انتظار شکایت دادستانی بود تا از بارسلونا جداگانه شکایت کند. پیش از همه این‌ها ۴۰ باشگاه فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای مشترک به پرونده نگریرا واکنش منفی نشان داده و خواهان تحقیقات کامل دادستانی در این مورد شده بودند.

ساعتی پیش خوزه مانوئل فرانکو، رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا، تایید کرد که این نهاد نیز از بارسلونا شکایت خواهد کرد. او در این رابطه گفت: «ما به این قطعیت رسیده ایم که بارسلونا مرتکب تخلف شده و در زمان مناسب قصد شکایت جداگانه از این باشگاه را داریم.»

لازم به ذکر است که بارسلونا متهم است بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، رقم ۶.۶ میلیون یورو به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، پرداخت کرده تا از ناحیه داوری سود ببرد. این قضیه می‌تواند در صورت اثبات، تبعاتی سنگین برای بارسا داشته باشد.

این مطلاب را هم بخوانید: همه‌چیز درباره تصمیم بزرگ لیونل مسی/ مقصد نهایی پادشاه؛ از ماندن در پاریس یا بازگشت عاشقانه تا رؤیای آمریکایی و دلارهای وسوسه‌انگیز سعودی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی