نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
محمد محبی در تمرین تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، یکی از بازیکنان استقلال شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت این تیم پیدا کند.

محمد محبی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال بود و در بازی با فولاد هم پاس گل داد، توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت!

اما با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، این بازیکن شانس زیادی برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشد. محمد محبی در شاهین بوشهر بازی می‌کرد که توسط امیر قلعه نویی به تیم سپاهان فراخوانده شد و در سال اول حضور در لیگ برتر هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و هم توامان به اردوی تیم ملی و تیم امید دعوت شد. در زمان مربیگری مارک ویلموتس محمد محبی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود اما با آمدن اسکوچیچ و در ادامه کارلوس کی روش این بازیکن جایگاه خود  را در اردوی تیم ملی از دست داد!

امیر قلعه نویی ۲۸ اسفند تمرینات آماده سازی تیم ملی را برای بازی با روسیه آغاز می‌کند و به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی محمد محبی از تیم استقلال باشد و با توجه به آمادگی فنی و بدنی احتمالا در ترکیب ثابت تیم ملی در مصاف با روسیه به میدان می‌رود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عادل FR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    چرا از واژه مغضوب استفاده مي كنيد ؟؟ واقعأ معني مغضوب را مي دانيد ؟؟ يعني به جز ٢٢ نفر بازيكنان منتخب مربي بقيه بازيكنان دعوت نشده مغضوب محسوب مي شوند ؟؟
  • کاکو IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    انتخابها نباید سلیقه ای باشه به نظرم آقای قلعه نوعی باید از مربیان لیگ برتر و 5 تن از مفسرین و مجریان تلوزیونی بخواهد 11نفر مورد نظرشان رو معرفی کنند اونوقت با نگاه به این لبست بهتر میتونه نفراتش رو انتخاب کنه
  • بی کس IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    تیم ملی تیم ول کن حالم از این فوتبال بهم میخوره
    • ی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      چرا اینجایی
  • غلام IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    حقش ترکیب اصلی تیم ملیه تازه قبل از جام جهانی بهتر بازی میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی