۳
محمدحسین کنعانی‌زادگان: آقای گل مدافعان لیگ ستارگان قطر هستم/ یک متر بالای سر ستاره بایرن‌مونیخ پریدم و گل زدم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره گلی که در دیدار الاهلی و قطر اس‌سی زد می‌گوید: برای خودم جالب بود که بالای سر ستاره سابق بایرن مونیخ هم گل زدم!

تیم الاهلی در حضور دو مدافع ایرانی خود با نتیجه ۳ بریک مقابل تیم قطر اس‌سی مغلوب شد. در دقیقه ۴۴ این مسابقه بود که محمدحسین کنعانی زادگان با ضربه سری تماشایی موفق به گلزنی و باز کردن دروازه قطر اس‌سی شد.

در همین ارتباط با مدافع ملی پوش کشورمان و تیم الاهلی قطر صحبت کردیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

بابت گلزنی‌ات تبریک بگوییم یا به خاطر شکستی که داشتید...؟

واقعیت امر این است که گلزنی زمانی شیرین تر می‌شود که همراه با پیروزی تیم باشد. ما می‌توانستیم بازنده این دیدار نباشیم اما نشد دیگر! ما چند بازیکن کلیدی خودمان را نداشتیم و به همین خاطر هم نتوانستیم آن بازی مد نظر را برابر قطر اس‌سی ارائه بدهیم.

دو گل خوردید اما گل زیبایی زدی و تصور می‌کردیم بتوانید کامبک کنید؟

قشنگی‌های فوتبال همین است. گل زدن در دقیقه ۴۴ خیلی می‌تواند کمک کند. من در این دقیقه گل زدم و امیدوارانه به رختکن رفتیم اما در دقیقه ۷۷ گل سوم را خوردیم و ... به هر حال نتیجه برای ما جالب نبود.

شادی گل چند مرحله‌ای داشتی؟!

چه طور؟

اول با شجاع خلیل زاده شادی کردی و حتی سرش را بوسیدی؟

بله، با شجاع شادی‌ام را تقسیم کردم. هم او به من انرژی می‌دهد و هم من به او انرژی می‌دهم و چند سالی است که کنار هم بازی می‌کنیم. برای خود من جالب بود که بالای سر ستاره سابق بایرن مونیخ هم گل زدم!

منظورت خاوی مارتینس ستاره سابق بایرن مونیخ است؟

بله، شماره ۸ سابق بایرن که واقعا فوتبالیست فوق العاده‌ای است. برای خود من واقعا این گل ارزشمند بود چون در تقابل با یک بازیکن بزرگ اروپایی و شناخته شده زدم. یک متر بالای سر مارتینز توپ را با سر زدم که خدا را شکر گل شد.

با ۶ گل زده حالا یکی از مدعیان آقای گلی لیگ ستارگان قطر هستی؟

خدا را صد هزار مرتبه شکر که شرایطم اینجا خیلی خوب است. در میان مدافعان بیشترین تعداد گل زده ۲ گل بوده اما من تا به الان ۶ گل زده ام و به نوعی آقای گل مدافعان لیگ ستارگان قطر هستم! این درحالی است که صدرنشین لیگ ستارگان قطر ۱۰ گله است.

ماجرای شجاع خلیل زاده و تو با بشار رسن چی بود؟ کُری داشتید؟!

نه، ۵ بازیکن ما نبودند. نه کاپیتان، نه دفاع راست ما و نه‌هافبک راست ما و نه صوفیان ستاره جلوی ما و نه دفاع چپ تیم ما و با دست خالی برابر قطر اس‌سی بازی کردیم. ما با بشار رسن دوست هستیم و کُری هم نداریم اما این موارد در بازی پیش می‌آید.

اما خیلی هم برخورد دوستانه‌ای نبود؟

راستش را بخواهید با بشار دوست هستیم اما قبل از بازی کُری خواندیم و گفتیم اگر می‌توانی من و شجاع را دریبل بزن. گرچه بشار گل زد ولی حتی یک بار هم در طول ۹۰ دقیقه نتوانست من و شجاع را دریبل بزند. البته از شوخی گذشته بشار رسن بازیکن تکنیکی و خوبی است که با هم در پرسپولیس همبازی بودیم و لطفا بنویسید این کُری‌ها یا درگیری‌ها در فوتبال امری طبیعی است.

شادی همیشگی و معروف خودت را هم داشتی انجام می‌دادی اما همبازیانت آن را نصفه کاره گذاشتند؟

به هرحال شادی خودم را انجام دادم اما مهم تر از آن از عملکرد خودم خوشحالم و راضی ام که کادرفنی هم از من راضی است. جزو معدود بازیکنان لیگ ستارگان قطر هستم که در همه مسابقات برای تیم خودم بازی کرده ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی