نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تکلیف نهایی قلعه‌نویی و گل گهر مشخص شد/ سرمربی تیم ملی دوباره به سیرجان برگشت
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: امیر قلعه نوعی سرمربی منتخب تیم ملی ایران روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت گل گهر می‌نشیند و پس از آن به ترکیب اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

محمد اسفندیار پور درباره جانشین امیر قلعه نویی گفت: هنوز هیچ گزینه ای برای هدایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان نداریم و این باشگاه در این زمینه با فردی وارد مذاکره نشده است.

وی اظهار داشت: گل‌گهر از مربیان با تجربه ای همچون سعید الهویی و مجتبی سرآسیایی روی نیمکت خود بهره می برد و تا این لحظه هیچ گزینه ای برای سرمربی گری تیم خود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در ادامه به اسامی منتشر شده در فضای مجازی به عنوان گزینه های این تیم اشاره و تصریح کرد: تمامی این گزینه ها شایعه است و باشگاه گل گهر سیرجان برای هدایت این تیم تا این لحظه با هیچ فردی وارد مذاکره نشده است.

وی گفت: طرح این موارد فعلا به صلاح تیمی که روز جمعه با فولاد خوزستان بازی دارد، نیست؛ در واقع چرا باید تمرکز کادر فنی و بازیکنان را با این طرح موضوعات برهم بزنیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سیرجانی ام IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    بهترین گزینه گل محمدی هست و میتونه یه تیم قوی در حد قدرت های آسیا بسازه.گل محمدی الان رابطه خوبی با لنگی ها نداره.گل گهر مثل پرسپولیس حاشیه نداره و گل محمدی جایی که حاشیه نباشه بهتر میتونه توانایی های خودش اجرا کنه.
    • حمزه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      بهترین گزینه علی باقری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی