نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
۲ |
۰
در تماس قلعه نویی و تاج چه مباحثی مطرح شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی قبل از این که به طور رسمی سرمربی تیم ملی شود حدود دو ساعت تلفنی با مهدی تاج صحبت کرد.

در تماس تلفنی طولانی قلعه نویی و تاج که قبل از رسمی شدن حضور امیر در تیم ملی انجام شد،مباحث مختلفی از سوی سرمربی جدید تیم ایران مطرح شد. در این تماس قلعه نویی برنامه خود را که از مدتها قبل نوشته بود با تاج مرور کرد و مقرر شد دستیارانش را خودش انتخاب کند و یکی از دستیاران او هم خارجی باشد. همچنین تاج به امیر قول داد که فدراسیون با تمام قوا او را حمایت کند و بازیهای تدارکاتی خوبی هم برای تیم ملی در نظر گرفته شود.

امیر قلعه نویی که بعد از ۱۶ سال هدایت تیم ملی را در دست گرفته برای موفقیت در جام ملتهای آسیا انگیزه های زیادی دارد اما بهرحال سطح توقعات هم از او بالاست، همان طور که از کی روش بالا بود و همه می‌خواستند او تیم ملی را به دور دوم جام جهانی برساند.

قلعه نویی از ۲۸ اسفند با تیم ملی استارت می‌زند و در بازی سوم فروردین با روسیه روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. احتمالا لیست تیم ملی هم بعد از بازی گل گهر و فولاد در جام حذفی منتشر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • As IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    اره دیگه باید قهرمان بشه بیخود که کی روشو بیرون نکردن. از نظر یه عده که معلومه دنبال چ هدفی بودن کی‌روش نمی‌توانست ما رو قهرمان کنه پس الان دیگه صددرصد کار قلعه نوییه .. ما مردم به کمتر از قهرمانی راضی نمیشیم
    • ا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      حریف ژاپن نمیشیم هر چی فکر میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی