برنده بعدی توپ طلا با پیش‌بینی قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان اوکراینی بوکس سنگین‌وزن دنیا پیش‌بینی جالبی از برنده توپ طلا در آینده انجام داد.

انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی مخایلو مودریک، پدیده فوتبال اوکراین، به چلسی با انتقادهایی مواجه شد و برخی معتقد بودند پرداخت چنین مبالغی برای یک فوتبالیست که هنوز خودش را ثابت نکرده است منطقی به نظر نمی‌رسد.

اما اولکساندر اوسیک، قهرمان اوکراینی بوکس سنگین‌وزن دنیا، از مودریک دفاع کرده و می‌گوید پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید او نه تنها غیرمنطقی نبوده بلکه حتی کمتر از ارزش واقعی او بوده است. اوسیک می‌گوید شک ندارد مودریک در آینده صاحب توپ طلا خواهد شد.

وینگر ۲۲ ساله اوکراینی در ماه ژانویه با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی از شاختار دونتسک به چلسی پیوست. او تا این لحظه برای تیم جدیدش گلزنی نکرده و تنها یک پاس گل به نامش ثبت شده است. شاید یکی از علت‌هایی که باعث شده انتقادها از انتقال گران‌قیمت او آغاز شود همین بوده است.

اوسیک با مقایسه این پدیده فوتبال اوکراین با دیگر ستاره صاحب‌نام فوتبال این کشور، آندری شوچنکو، گفت: من از انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی مودریک اصلا تعجب نکردم. همه چیز گران‌ شده و قیمت‌های فوتبالیست‌ها هم استثنا نیست. به نظرم ارزش میخایلو از ۱۰۰ میلیون هم بیشتر است چون من او را دنبال می‌کردم. از زمانی که اولین بازی‌اش را برای تیم ملی زیر ۱۸ سال اوکراین انجام داد شیفته‌اش شدم. همه چیز موردیک چشم‌گیر است از مدل مویش تا خالکوبی‌هایش تا فوتبالش واقعا جذاب است. شک ندارم او چهارمین توپ طلا را به اوکراین می‌آورد.

برنده توپ طلا بعدی با پیش‌بینی قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی