نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
حمله شدید لاپورتا به رئالی‌ها/ انگیزه زیادی برای مبارزه با شما بی‌شرم‌ها دارم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا به شدت از کمپینی که علیه تیمش راه افتاده عصبانی است

رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر به باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا تاخت و گفت که شکایت آنها از روی حسادت و برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسلوناست.

روز یکشنبه باشگاه رئال مادرید رسما تایید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت خواهد کرد. رئال تنها باشگاهی است که جداگانه از بارسا شکایت می‌کند و با دادستانی بارسلونا همراه خواهد شد. لالیگا و شورای عالی ورزش اسپانیا نیز از بارسلونا شکایت خواهند کرد .

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در اولین واکنش خود به شکایت رئال مادرید گفته بود: «هواداران، آسوده‌خاطر باشید. بارسلونا بی‌گناه است و قربانی یک کمپین علیه حیثیت و اعتبارش شده است که اکنون همه درگیر آن هستند.»

او یک بار دیگر علیه نهادهایی که از بارسلونا شکایت کرده‌اند یا قصد شکایت دارند، موضع گرفت و گفت: «برخی از روی حسادت و سوء‌نیت کمپین هایی علیه بارسلونا تشکیل داده‌اند. حس بارسایی بودن را نه می توان خرید و نه می توان فروخت. آن را لکه‌دار هم نمی توان کرد. اخیراً حملات وحشیانه‌ای برای کثیف کردن نشان ما صورت گرفته که هیچ ربطی به واقعیت ندارد و هیئت مدیره باشگاه از حیثیت و اعتبار بارسلونا دفاع خواهد کرد.»

لاپورتا ادامه داد: «فکر نکنید که از روی ضعف هیجان‌زده حرف می زنم. برعکس؛ انگیزه زیادی برای رویارویی با این بی‌شرم‌ها دارم؛ کسانی که قصد لکه‌دار کردن حیثیت و اعتبار بارسلونا را دارند. هیچکس فکر نکند که ما در موضع ضعف قرار داریم.»

این مطلب را هم بخوانید: واکنش پیکه به اتهام‌ جنجالی علیه بارسلونا؛ ما هرگز داور نخریدیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی