نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
عکس| فاصله عجیب مهدی طارمی میان لژیونرهای ایرانی/ مهاجم پورتو خیلی بالاتر از آزمون و جهانبخش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخاطبان خبرورزشی در یک نظرسنجی، موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ را انتخاب کردند.

لژیونرهای فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ فراز و نشیب‌های زیادی داشتند. به همین بهانه، رسانه خبرورزشی از مخاطبان خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی انتخاب کنند که کدام یک از سه لژیونر مطرح کشورمان، سال فوتبالی بهتری را پشت سر گذاشته‌اند.

طبق نتیجه به‌دست‌آمده مهدی طارمی با اختلاف زیاد و با کسب بیش از ۸۰ درصد آرا، تا این لحظه عنوان بهترین لژیونر فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ را در اختیار دارد؛ عنوانی که به‌قدری مقتدرانه است که بعید به‌نظر می‌رسد تا پایان مهلت نظرسنجی تغییر معناداری کند. سردار آزمون و جهانبخش در این نظرسنجی به ترتیب دوم و سوم هستند.

گفتنی است مهدی طارمی بهترین عملکرد را بین لژیونرهای فوتبال ایران داشته و در این سال نیز به ستاره تیم پورتو  تبدیل شده است. او چه در فوتبال پرتغال، چه در لیگ قهرمانان اروپا و چه در جام جهانی تفاوت‌ها را رقم زد. طارمی به تنهایی در سال ۲۰۲۲ در ۵۱ گل پورتو تاثیرگذاری مستقیم داشت که آماری بی‌نظیر برای یک فوتبالیست ایرانی در اروپا به حساب می‌آید.

در نظرسنجی خبرورزشی تا این لحظه و در کم‌تر از ۲۴ ساعت بیش از ۶۰هزار رأی دریافت شده است. این نظرسنجی یک روزِ دیگر ادامه دارد و از بالای صفحات سایت می‌توانید در آن شرکت کنید.

عکس| موفقیت طارمی در مقایسه با لژیونرهای ایرانی/ مهاجم پورتو خیلی بالاتر از آزمون و جهانبخش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی