نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لیگ برتر انگلیس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است از فصل آینده تغییرات مهمی در لیگ برتر انگلیس صورت بگیرد و تیم قهرمان روی آستینش لوگوی طلایی‌رنگ خواهد داشت.

اتحادیه لیگ برتر انگلیس اعلام کرده که برای فصل آینده طرح‌های جدیدی برای نام بازیکنان، شماره و نشان روی آستین‌های تیم‌های این لیگ معرفی خواهند شد.

نشان‌های آستین که یک شیر را نشان می‌دهد چند سال پیش بازطراحی شد. طرح فعلی نشان‌های آستین شیر لیگ برتر انگلیس را در داخل یک کادر سفید نشان می‌دهد. اما از فصل آینده قرار است این نشان با «نشان قهرمان» که به تیم قهرمان تعلق می‌گیرد و رنگ طلایی دارد، جایگزین شود.

در حال حاضر آرسنال با 5 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین است و اگر جام را ببرد این افتخار و نشان طلایی نصیب آن‌ها خواهد شد. سیتی در حال حاضر صاحب نشان طلایی است که البته روی پیراهن‌شان دیده نمی‌شود.

تغییرات اساسی از فصل آینده توسط طراح و تأمین‌کننده آن «آوری دنیسون» صورت خواهد گرفت و نام و شماره روی همه پیراهن‌ها هم تغییر خواهند کرد.

فقط 4 مرتبه فونتی که روی پیراهن تیم‌های لیگ برتری مشاهده می‌شود، تغییر کرده است. در بیانیه لیگ برتر آمده که فونت جدید قابلیت دید و تأثیر بیشتر در داخل و خارج از زمین را افزایش داده است. همچنین ارتفاع اعداد هم افزایش خواهند یافت.

ویل براس مدیر ارزش بازرگانی لیگ برتر انگلیس گفت: «ما می‌خواهیم با آوری دنیسون از نزدیک همکاری کنیم و از تخصص و تجربه آن‌ها برای ایجاد نام‌ها و اعداد جدیدی استفاده کنیم که نه تنها برای کسانی که مسابقات را در ورزشگاه‌ها یا در خانه تماشا می‌کنند واضح باشد، بلکه برتری برند لیگ برتر را هم نشان دهد.»

این مطلب را هم بخوانید: جدیدترین پیش‌بینی ابرکامپیوتر از جدول لیگ برتر انگلیس/ آرسنال سرانجام طلسم را می‌شکند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی