نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جام حذفی هدف بزرگ گل‌محمدی/ پرسپولیسی‌ها بی‌خیال قهرمانی در لیگ شدند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرغم تعطیلی لیگ اما تمرینات پرسپولیس همچنان دنبال می‌شود و یحیی گل محمدی به دنبال حفظ آمادگی بازیکنانش است.

بعد از شکست مقابل سپاهان که فاصله امتیازی این تیم را با صدر به چهار امتیاز رساند، پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر همچنان تمرینات خود را دنبال می‌کنند. این در حالیست که اولین بازی این تیم در سال نو روز یازدهم فروردین برگزار خواهد شد.

سرمربی سرخپوشان در شرایطی که اعضای خارجی کادرفنی به مرخصی رفته‌اند، برنامه تمرینات را با حضور کادرفنی ایرانی‌اش دنبال می‌کند. سرمربی سرخپوشان که بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ به واسطه برگزاری جام جهانی، شرایط بازیکنانش را از نظر بدنی از فرم خارج دید و همین مساله عاملی شد تا امتیازات زیادی را از دست داده و جایگاه‌شان نیز در صدر از دست برود، اینبار قصد دارد تا پیک تمرینات را به شکلی پیش ببرد که سرخپوشان بعد از تعطیلی کوتاه مدت برای سال نو، بار دیگر در فرم مناسب قرار داشته باشند و بتوانند ادامه لیگ را به بهترین شکل دنبال کنند.

مهمترین هدف پرسپولیس و یحیی گل محمدی بعد از اختلاف چهار امتیازی در صدر جدول، جام حذفی است و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با برنامه‌ریزی لازم، شرایط برای کسب جام را در پایان فصل برای تیم شکل دهد. کادرفنی پرسپولیس برای تعطیلات سال نو نیز برنامه بدنی و تمرینی برای شاگردانش در نظر گرفته تا آنها از فرم خارج نشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ... IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    پرسپولیس با یحیی هیچ جامی نمیتونه بگیره. لیگ که از دست رفت و بازیهای سپاهانم راحته. استقلالم به هیچ حریفی باج نمیده. پرسپولیس بازی حذفی بعدی حذف میشه و روسیاهی میمونه به یحیای بی‌خاصیت. فقط ببینیم این بنجل میرزا کی راضی به استعفا میشه. یحیی رو که می‌بینم یاد بعضی مسئولین می‌افتم که به هیچ‌وجه حاضر به ترک صحنه جرم نیستن. روزی که یحیی بره من بلند میخندم و یه نفس راحت میکشم. سه ساله راه نفس ما رو گرفته این آقا.
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    سپاهان تواین۷بازی۱۰امتیازازدست میده
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      خیلی خوشخیالی فواد. فرض کنیم سپاهان و استقلال ۱۰ امتیاز از دست دادن از کجا معلوم که یحیی بتونه امتیازات ممکن برای قهرمانی رو جمع کنه؟! قهرمان شدن و قهرمان کردن با دق دادن هوادار دوزار نمی‌ارزه. من سه ساله از یحیی ناامید شدم ولی تعجب میکنم چطور بعضیا هنوز با امید ازش حرف میزنن و دفاع میکنن!!
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    تیمی که ۸ امتیاز از حریفشان در صدر جدول جلو بود چطور از اونجا در عرض چند هفته رسید بجایی که ۴ امتیاز هم از تیم اول عقب افتاد!این دقیقا مربوط میشه به بیخیالی و بی تفاوت بودن بازیکنان و مربی تیم .وقتی در نیم فصل اول شدن فکر کردن کار تموم شده .حالا هم این تیم دیگه قهرمانی براش تموم شده و دیگه میخاد تمرین بکنه میخاد نکنه .قهرمان اخر فصل سپاهان خواهد بود .فعلا که سپاهان ۴ امتیاز جلوست حتی اگه یک امتیاز تفاضل داشت و یا هم امتیاز هم بود محاله پرسپولیس بتونه قهرمان بشه .چون سپاهان هم بازی رودر رو را برده و هم تفاضل گلش بهتره و با همین امتیازات هم میتونه قهرمان بشه .گل محمدی زرنگ باشه باید سومیش رو دیگه از دست نده.که اونم بعید میدونم.در مورد جام حذفی هم یجوری حرف میزنن انگار بقیه ی تیمها جام حذفی رو گذاشتن و فقط مونده اینا برن برش دارن !این خبرها نیست با این تیم و این بازیکنان جام حذفی هم در کار نخواهد بود.نهایتش با یک بازی دیگه در حذفی هم اوت میشن و قول سال اینده و همه ی جامها!!!
  • گلات IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    فقط استعفای یحیی امسال به اندازه جام میتونه خوشحالمون کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی