کری خوانی بچه غول نروژی برای رقبا/ هالند: اینجا هستم تا قهرمان اروپا شویم، نه لیگ برتر!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی در مورد درخشش خود مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا به اظهارنظر پرداخت.

ارلینگ هالند در پی برتری خانگی 7 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) منچسترسیتی مقابل لایپزیگ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پنج گل به ثمر رساند و به صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها با برد 8 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت کمک کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: بابت حضور در لیگ قهرمانان اروپا خیلی افتخار می‌کنم. من واقعاً این تورنمنت را دوست دارم. موقع تعویض شدنم (در دقیقه 63) به پپ گفتم «دوست داشتم دبل هت‌تریک کنم»، اما کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

مهاجم نروژی منچسترسیتی همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس اسپورتس» اظهار داشت: در ذهنم، همیشه به این فکر می‌کنم که باید دنبال به ثمر رساندن گل بعدی‌ام باشم و همیشه سعی کنم به چیزهای بیشتری برسم تا تشنه گلزنی باقی بمانم. اگر بازیکنی پنج گل بزند شاید باید خوشحال باشد. باید هم خوشحال بود، اما باید دنبال بهبود این آمار بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منچسترسیتی در پنج سال اخیر چهار بار فاتح لیگ برتر انگلیس شده است. آنها من را برای قهرمانی در لیگ برتر به خدمت نگرفته‌اند، آنها می‌دانند که چطور در لیگ برتر قهرمان شوند. شما از بین اخبار هم می‌توانید بفهمید که چرا من‌سیتی من را جذب کرد، من اینجا هستم تا باعث بهبود سطح کیفی تیم شوم و سعی کنم به تیم برای فتح لیگ قهرمانان کمک کنم.

این مطلب  را هم بخوانید: هالند رکورد مسی در لیگ قهرمانان را شکست/ بچه غول ۳۰ دقیقه جلوتر از پادشاه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی