رونالدو در گران‌ترین خانه پرتغال تغییر ایجاد می‌کند/ کریستیانو سرانجام کوتاه آمد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو قصد دارد تغییراتی در آپارتمان مجللش در پایتخت پرتغال اعمال کند و برای این کار مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

کریستیانو رونالدو می‌تواند تراس آپارتمان لوکس خود در مرکز لیسبون، پایتخت پرتغال، را بازسازی کند و چراغ سبز بازسازی گران‌ترین ملک شهر را دریافت کرد. او دو سال پیش مجبور شد سایبان خانه را به دلیل ساخت بدون مجوز پایین بیاورد اما اکنون مجوزهای لازم را در اختیار دارد.

به گزارش روزنامه پرتغالی Noticias ao Minuto، شورای شهر لیسبون به این فوق ستاره فوتبال اجازه ساخت «یک آلاچیق» را داده است.

در واقع جورجینا رودریگس باعث شد که سایبان مورد توجه شورای شهر قرار بگیرد، زیرا او ویدیویی ضبط شده از تراس ملک منتشر کرد که در آن رسانه‌های محلی یک سازه فلزی را در خارج از پروژه اصلی مشاهده کردند. سپس شورای شهر اعلام کرد که قصد دارد از آپارتمان دیدن کند و ماه‌ها بعد رسانه‌ها گزارش دادند که کریستیانو رونالدو تصمیم به برداشتن سایبان گرفته است.

ملک اشرافی

این آپارتمان به ارزش حدود ۷٫۲ میلیون یورو، حدود ۲۸۸ متر مربع مساحت دارد و در مقابل پارک ادواردو هفتم، که یکی از گران‌ترین مناطق مسکونی شهر است، واقع شده است. ملک دارای اسپا، اتاق سینما، استخر سرپوشیده و روباز و یک تراس بزرگ است که از روی آن می‌توان رودخانه تاگوس را مشاهده کرد.

این مطلب را هم بخوانید: امکانات خاص و باورنکردنی خانه رونالدو؛ استخر غول‌پیکر، راهروی زیرآبی/ تصاویر این عمارت امن و آرامش‌بخش برای دوران بازنشستگی رونالدو را ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسام IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    خوشبحالش نوش جونش.کل دنیا دارن از پخش خبرهاش بازی هاش کمکهای مردمیش نون میخورن.اسطوره.
    • یاسین IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      ارهههه عالیه
  • پسر پرسپولیسی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    ۲۸۸ متر کلا بعد این همه امکانات!! تو نگارش متن یه اشتباهی شده
  • پسر پرسپولیسی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    ۲۸۸ متر کلا بعد این همه امکانات!! تو نگارش متن یه اشتباهی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی