نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یحیی گل محمدی - پرسپولیس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست جدید سرخ‌پوشان پایتخت نتوانسته انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند.

یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات تابستانی و پیش از آنکه لیگ بیست‌ودوم آغاز شود، یک تصمیم مهم گرفت و در حالی لیست بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه کرد که در لیست گل‌محمدی خبری از حضور رامین رضاییان نبود؛ مدافع راست باتجربه‌ای که در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و با ۴ پاس گل، عملکرد خوبی را هم در جمع سرخ‌پوشان پایتخت داشت اما یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک ستاره دیگر بود و همین مسئله باعث شد تا حضور رضاییان در پرسپولیس تمدید نشود.

دانیال اسماعیلی‌فر، مهره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی برای دفاع راست پرسپولیس بود؛ مدافعی که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده بود و سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه خواست تا شرایط حضور اسماعیلی‌فر را در پرسپولیس فراهم آورند. اتفاقی که باعث شد تا بعد از جدایی اسماعیلی‌فر، مدیران باشگاه سپاهان هم روی رامین رضاییان دست بگذارند و این مدافع باتجربه و ملی‌پوش به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست و شاگرد ژوزه مورایس شد تا به صورت غیرمستقیم مدافعان راست فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس با یکدیگر جابه‌جا شوند.

معامله دو سرباخت برای یحیی گل محمدی/ محو غیرمنتظره دانیال در پرسپولیس؛ ستاره شدن رامین در سپاهان

شروع خوب اسماعیلی‌فر و افول غیرمنتظره

مدافع راست تازه‌وارد سرخ‌پوشان پایتخت بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس با تصمیم یحیی گل‌محمدی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرد و نکته جالب‌توجه اینکه در ۲۰ هفته ابتدایی فصل، مهره بدون‌جانشین ترکیب سرخ‌ها بود و ۲۰ مسابقه متوالی در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گرفت تا مشخص شود که گل‌محمدی اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی مدافع راست تازه‌وارد تیمش دارد.

اسماعیلی‌فر در هفته‌های ابتدایی روند خوبی را در ترکیب پرسپولیس داشت و در ۲ بازی متوالی مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان موفق به گل‌سازی شد و در دیدار با ملوان بندرانزلی هم پایه‌گذار گل پیروزی‌بخش سرخ‌ها بود. هفته پایانی نیم‌فصل نخست و دیدار با نساجی، هفته اوج درخشش دانیال اسماعیلی‌فر بود، جایی‌که او به پست وینگر راست منتقل شده بود و توانست ۲ بار در قامت گلزن بدرخشد و ستاره پرسپولیس بود.

مدافع ۳۰ساله پرسپولیس اما با شروع نیم‌فصل دوم از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفت و نتوانست دیگر انتظارات را برآورده کند و همین روند ضعیف و ثبت گل‌به‌خودی در دیدار جام حذفی مقابل سپاهان باعث شد تا اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شود و جای خود را به وحدت هنانوف بدهد. او در بازی اخیر تیمش مقابل سپاهان در لیگ برتر، بار دیگر به ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت بازگشت اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد تا انتقادات هواداران پرسپولیس علیه عملکرد اسماعیلی‌فر به اوج خود برسد.

معامله دو سرباخت برای یحیی گل محمدی/ محو غیرمنتظره دانیال در پرسپولیس؛ ستاره شدن رامین در سپاهان

عملکرد خیره‌کننده رضاییان؛ جای رامین در پرسپولیس خالی!

یحیی گل‌محمدی در شرایطی در ابتدای فصل درخواست همکاری با دانیال اسماعیلی‌فر را داشت و روی نام رامین رضاییان خط قرمز کشید که حالا این ستاره ملی‌پوش در سپاهان به مهره‌ای تاثیرگذار تبدیل شده و یکی از ارکان موفقیت و صدرنشینی سپاهان است. رضاییان در این فصل به جز یک مسابقه که به دلیل محرومیت در ترکیب تیمش حضور نداشت، در ۲۳ مسابقه دیگر سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی در ترکیب اولیه طلایی‌پوشان به میدان رفته و کارنامه‌ای خیره‌کننده را از خود به جای گذاشته است.

رضاییان در این فصل ۵ بار در قامت گلزن در ترکیب طلایی‌پوشان درخشیده و ۴ گل هم برای تیمش ساخته تا با عملکردی فوق‌العاده بتواند هم به نوعی خود را به ژوزه مورایس نشان بدهد و هم اینکه آمادگی فنی بالای خود را به رخ هواداران پرسپولیس بکشد. آمار و ارقام موفق رامین رضاییان نشان می‌دهد که او در قیاس با همتای خود در پرسپولیس توانسته عملکرد بهتری داشته باشد تا در معامله غیرمستقیم صورت گرفته در ابتدای فصل، این سپاهانی‌ها باشند که از جذب رضاییان توانسته‌اند بیشترین سود را ببرند و اسماعیلی‌فر نتوانسته عملکردی رضایت‌بخش در پرسپولیس داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    آقای رضاییان بهترین دفاع راست ایران است.
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    دانیال اسماعیلی بازیکنی در سطح پرسپولیس نیست.وعلت جدایی رضائیان از پرسپولیس هم عالیشاه وسیامک نعمتی وکامیابی وترابری بودند.
    • امیر علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      وقتی سرمربی باج بده به بازیکن و در رختکن بازیکن تصمیم بگیره آخرش همین عامل رفتن رامین امید عالیشاه کمال کامیابی نیا بودن هر چند خود یحیی آخر فصل به همراه این دو بازیکن رفتنی هستن متاسفانه گل محمدی اصلا نمیتونه از بازیکنان بازی بگیره
  • علیرضا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    زیر دست یحیی همه خراب میشن ، سروش هم همینطور ، سعید صادقی گزینه بعدی و ...
  • کیون US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    الان دانیال بهترین است الکی بازیکن و خراب نکنید فعلآ پرسپولیسی‌ها به او ایمان دارند وحرفه اینچنینی اثری نخواهد داشت
    • عشقپولیس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      ارهههههه خیلی بهتره البته تو تصورات تو واقعیت دقیقا هیچ نکته‌ی مثبتی نداره پس سعی کنید الکی ماست مالیش نکنید
  • علی62 IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    اما جالب اینجای که رسانه ها سنگ اسماعیلی فر رو واسه دعوت به تیم ملی میزنن درحالی که ذخیره پرسپولیس شده اونم ذخیره بازیکنی مثل وحدت
    • عشقپولیسی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      خدایی وحدت خیلی بهتر از اسماعیلی فر بازی میکنه.اسماعیلی فر تا توپ بهش میرسه چشم بسته میزنه زیرش یا فقط ردش میکنه میره اصلا بازی با توپ بلد نیست.انشاالله آخر فصل فسخ کنه بره.لیاقت وحدت خیلی بیشتر از اسماعیلی فره
  • جوادی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    باخت باخت
  • پرسپولیسیم IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    ای کاش گل محمدی به کارایی بازیکنا توجه میکرد ن اینکه چون دوتا بازی تو تیم سابقش خوب بوده. خداوکیلی وحدت،سیامک،سروش خیلی بهتر از کسایی مثل اسماعیلی فر و امثالهم هستند مهدی عبدی الان باید حسرت بازی کردن رو بخوره در حالیکه ی بازیکن ب درد نخور مثل پریرا داخل بازیه ک یه کنترل توپ ساده هم بلد نیست کلا تو این چند بازی توپ رو نتونسته ۱ متر سالم جلو ببره فقط بلده بخوره زمین ای کاش بجای اینکه بازیکنای ب درد نخور رو بزاره فیکس کسایی مثل عبدی رو بزاره ک واسشون انگیزه ایجاد بشه.بشه موتور محرکشون برای برگشتن ب اوج. ای کاش سروش میتونست فیکس تیم باشه ن اینکه بشینه رو نیمکت حسرت بخوره ک تیمش چجوری با ارنج و برنامه‌های مسخره گل محمدی داره از قهرمانی عقب میفته.جهنم از قهرمانی فوتبال و استعداد کسایی مثل عبدی سیامک سروش و.... داره زیر دست گل محمدی بی تدبیر نابود میشه.انشاالله آخر فصل گل محمدی فسخ کنه بره اسماعیلی فر و بازیکنای ب درد نخور امثال اونم با خودش ببره.هر چی داشتی از برانکو داشتی.وگرنه آقای گل محمدی خودت هیچ هنری نداشتی.هر چی بود میراث برانکوی بزرگ بود
  • سپاهان IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    رامین و زکی پور هر دو بازیکنان درجه یک سپاهانن که مورایس به خوبی دار ازشون استفادمیکنه
  • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    حیف از رضاییان.اسماعیلی فر صادقی وفروش در حد پرسپولیس نیستند فقط به خاطر پولی که دلال گل محمدی به جیب میزد به پرسپولیس اومدند والا رضاییان کجا اینها کجا .اونم از مهاجمان که گرفته
  • کیسه سوز IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    فصل قبل ده بار توی صفحه و دایرکت یحیی پیام گذاشتم که ی روز وقت بزار و بازی‌های لک و حنانوف رو آنالیز کن، اونوقت متوجه میشی که تنها مشکل باخت ها و امتیاز دادن ها و دور کردن ما از قهرمانی (فصل قبل) ، این دو نفر هستند و حداقل ۸ بازی آخر( فصل قبل) این دو رو بازی نده! بی شک قهرمان میشیم. ولی یحیی انگار نمیخواد اشتباهاتش در خرید بازیکنای بی کیفیت رو قبول کنه، اینقدر بازیشون داد تا تیمو به گند کشیدن و براحتی قهرمانی رو از ما گرفتن. لک انگار میخواست مخصوصا تیمو به فنا بده با حرکات بچگانه و اشتباهات عمدیش و حنانوف هم کلا جایی میره که توپ سمتش نیاد، اصلا نه با بازیکن حریف درگیر میشد و نه سمت توپ میرفت و همیشه از توپ فراری بود و مخصوصا توی توپ های ارسالی به محوطه جریمه ما، جایگیری هاشو نگاه کنین متوجه حرف من میشین! اصلا با هیچ یار حریف من تو من نمی‌کرد! انگار از توپ می‌ترسه و بارها توی محوطه جریمه توپو نگه داشت که بازیکن حریف رو دریبل بزنه، توپو لو داد و یا گل خوردیم یا موقعیت خطرناک شد برا حریف! لک و حنانوف فصل قبل بیش از ١٨ امتیاز رو از ما گرفتن ولی ما برای قهرمان شدن فقط ۶ امتیاز کم آوردیم!
  • کیسه سوزی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    مربی که رامین و اسدی رو رد میکنه و دانیال و اسد بیگی رو جذب میکنه و حنانوف رو نگه میداره، اصلا عقل نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی