اعتراف جنجالی همبازی سابق رونالدو/ حتی پله و مارادونا را هم با مسی مقایسه نکنید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیه‌ران ریچاردسون، همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید با شناخت دقیقی که از ستاره پرتغالی دارد معتقد است لیونل مسی نسبت به کریستیانو فوتبالیست بهتری است.

کیران ریچاردسون در سال‌هایی که کریستیانو رونالدوی جوان با پیراهن قرمز منچستریونایتد می‌درخشید در این تیم با او همبازی بود و در خط میانی شیاطین سرخ بازی می‌کرد. ریچاردسون که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس را دارد، در سال‌های اول دوران فوتبالی‌اش به مدت پنج سال بازیکن یونایتد بود.

ریچاردسون در سال ۲۰۱۷ و در حالی‌که ۳۳ سال سن داشت کفش‌ها را آویخت و با فوتبال خداحافظی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره رقابت افسانه‌ای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در بیش از یک دهه اشاره کرد و گفت با توجه به شناخت دقیقی که از ستاره پرتغالی دارد مسی را نسبت به او بهتر می‌داند.

این هافبک سابق منچستریونایتد گفت: هم مسی و هم کریستیانو بهترین‌های فوتبالند. اما اگر بخواهم از بین آنها یک نفر را انتخاب کنم مجبورم به مسی رای بدهم. با اینکه من رونالدو را می‌شناسم، با رونالدو همبازی بوده‌ام و عاشق رونالدو هستم ولی واقعیت را باید گفت.

کیران ریچاردسون در ادامه صحبت‌هایش گفت: مسی و رونالدو وقتی هم در دنیا نباشند مردم تا ابد درباره‌شان صحبت خواهند کرد. ولی مسی حالا فاتح جام جهانی است و به خاطر همین یک دلیل هم که شده باید او را بهتر بدانیم. به دست آوردن جام جهانی اتفاق کوچکی نیست. لطفا یک لحظه چشم‌هایتان را ببندید و فکر کنید درباره چه اتفاق بزرگی صحبت می‌کنیم. قبل از اینکه مسی جام طلایی را بالای سر ببرد خیلی‌ها می‌گفتند بله، او فوتبالیست بزرگی است ولی هنوز دستش به جام جهانی نرسیده. حالا دیگر هیچکس نمی‌تواند کوچکترین بهانه‌ای بیاورد.

ریچاردسون در ادامه اعلام کرد حالا که مسی تنها افتخاری که به دست نیاورده بود را در اختیار دارد دیگر هیچ شکی باقی نمانده که او بزرگترین فوتبالیست تاریخ است و حتی بزرگانی مثل دیه‌گو مارادونا و پله هم نمی‌توانند با او مقایسه بشوند.

این مطلب را هم بخوانید: ادعای یک شبکه اسپانیایی درباره درخواست مسی از عربستانی‌ها/ ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از رونالدو می‌خواهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • استقلالی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    آقای ویران ریچاردسون هیچ وقت و هیچ وقت مارادونا و پله رو بااین مقایسه نکن ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی