آژیر قرمز در اردوی آبی؛ بازیکنان استقلال اعتصاب کردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز استقلال با نظر بازیکنان و در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد.

اعضای تیم استقلال امروز برای برگزاری تمرین خود به کمپ ناصر حجازی رفتند اما در اعتراض به مشکلات مالی طی یک تصمیم جمعی از انجام تمرین سر باز زدند.

بازیکنان استقلال چند روز قبل نسبت به پرداخت نشدن مطالبات شان به مدیریت استقلال هشدار داده بودند اما در روزهای پایانی سال بازهم خبری از پول نشد.

چند روز قبل علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حضور در تمرین وعده داد که مشکلات را حل کند اما هنوز نتوانسته به این وعده عمل کند و در نهایت کار به تعطیلی تمرینات کشیده است.

باشگاه استقلال در گیر و دار مشکلات مالی فراوانی قرار گرفته است. مدیریت باشگاه همچنان منتظر است کمک مالی دولت را دریافت کند اما این پول هم اگر برسد بابت بدهی به استراماچونی است.

چند روز قبل ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با فولاد هم نسبت به ناراحتی بازیکنان و مشکلات آنها هشدار داده بود اما مدیریت باشگاه نتوانست درصدی از قراردادها را پرداخت کند و حالا مشخص نیست تعطیلی تمرینات استقلال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    دوباره دارن وارد حاشیه می شن بازیکنان استقلال مگر وضعیت باشگاه رو درک نمی کنید یعنی فقط پول رو می شناسید یه ذره تعصب به تیمتون ندارید به این شکل رفتار کنید منبعد مطمئن باشید امتیاز از دست می دید صبور باشیدو در کنار مدیر عامل باشید چنانچه به این شکل ادامه دهید بعنوان پول پرستانی می شناسیمتون که یه ذره موقعیت رو درک نکردید چون اگر تعصب تیم رو داشته باشد خودتون رو وارد حاشیه نمی کنید
  • Korosh IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    مگه بازی ها تعطیل نشده بابا دست بردارید از این عوام فریبی افتادن جلو مردم هی داد می‌زنند آهای دزد
  • محمدعلی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    برادر عزیز تعصب کیلویی چنده؟ بازیکنی که تیم را به حاشیه برده کاملا شناخته شده است وهمان شخصی هست که درنقل وانتقالات تا دقیقه ۹۰ با ترفندهای مختلف از قرارداد بستن امتناع کرد وبا هزار ناز قرارداد بالای ۲۰ میلیارد بست.هواداران بازیکنان متعصب استقلال از قبیل افرادی مثل مطهری را کاملا جدا از پول پرستانی مثل x میدانند واحترام خاصی به بازیکنان متعصب دارند.استقلال در خط دفاع بازیکن خوب زیاد داشت وحتی حسینی را درخط دفاع به خاطر جذب این بازیکن پرحاشیه به تیم دیگری فرستاد تا جا برا ثبت قرارداد او داشته باشد.بازیکنانی که اینطوری خود را تافته جدا بافته میدانند باید دنبال ان دروازه بانی که پارسال به همین شکل برا استقلال ادا واطوار در میاورد فرستاد تا فوتبالش مثل اقا تمام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی