نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ساپینتو باید روز اول فروردین هم تمرین تیم را برگزار کند/ بازیکنان استقلال جام می‌خواهند، دور استراحت را خط بکشند/ AFC کمیته حقوقی دارد؛ چرا اعتصاب می‌کنید؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال گفت: مبادا مشکلات بعد از سوپرجام دوباره برای استقلال تکرار شود؛ آقای ساپینتو! حواست به تعطیلات باشد.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در آستانه فرا رسیدن سال نو و تعطیلات پیش رو به کادر فنی این تیم هشدار داد.

استقلال یکبار از تعطیلات لطمه خورده!

بازیکن قدیمی استقلال درباره قفه مقت لیگ برتر اظهار داشت: به یاد داریم استقلال در نیم فصل اول تازه داشت اوج می‌گرفت. این تیم مقابل هوادار برنده شد و سوپرجام را با قدرت پشت سر گذاشت و توانست اولین قهرمانی این فصل خودش را به دست بیاورد اما فرارسیدن تعطیلات جام جهانی ضربه بزرگی به استقلال زد.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها در این تعطیلات برنامه ریزی‌های مختلف انجام دادند اما استقلال در بازگشت دوباره به لیگ بعد از جام جهانی نتوانست آنطور که باید و شاید کاری از پیش ببرد و در همان هفته‌های اول چندین امتیاز را از دست داد که اگر نصف آنها را می‌گرفت الان بالاتر از سپاهان بود.

حواس ساپینتو باید جمع باشد

بازیکن اسبق آبی پوشان تهرانی خاطرنشان کرد: الان هم که استقلال اوج گرفته و شاهد بازی خوب این تیم در اهواز بودیم نباید دوباره تعطیلات پیش رو باعث شود این تیم افت کند. سرمربی استقلال باید حواسش را جمع کند. نباید چیزی را به اما و اگر بسپارد. باید مراقب باشد تیمش در همین شرایط خوب بماند و از روند فعلی پایین نیاید.

کارگر جم با اشاره به وقفه به وجود آمده در لیگ برتر اضافه کرد: این شرایط برای همه یکسان است اما تیم‌هایی از این وضعیت سربلند بیرون می‌آیند که بتوانند در این روزهای حساس که همه به فکر استراحت و خوشگذرانی هستند نهایت استفاده را ببرند. زمان برای خوشگذرانی زیاد است. فکر می‌کنم آخر بهار لیگ تمام می‌شود و آن وقت استقلالی‌ها فرصت زیادی برای استراحت دارند. اما الان زمان استراحت نیست. حتی اگر شده روز اول فروردین هم تمرین بگذارند تا بچه‌ها بدانند که هیچ چیزی شوخی بردار نیست.

ساپینتو باید روز اول فروردین هم تمرین تیم را برگزار کند/ بازیکنان استقلال جام می‌خواهند، دور استراحت را خط بکشند/ AFC کمیته حقوقی دارد؛ چرا اعتصاب می‌کنید؟

به پرسپولیس و سپاهان هم نگاه کنید

کارگرجم با اشاره به دو رقیب جدی استقلال در صدر جدول تاکید کرد: اگر پرسپولیس و سپاهان خوردند و خوابیدند استقلالی‌ها هم همان کار را بکنند. نگاه کنید و ببینید رقبایتان چقدر برای چنین روزهایی برنامه ریزی می‌کنند. شما هم باید حرفه‌ای برخورد کنید. از مربی استقلال که خودش را یک اروپایی حرفه ای معرفی کرده توقع داریم در این روزها حرفه ای فکر کند. مثل لیگ برتر انگلیس که در روزهای سال نو لیگ شان باقدرت برگزار می‌شود. چه اشکالی دارد یک بازیکن در روزهای سال نو تمرین کند یا فوتبال بازی کند؟

فرصتی برای افسوس خوردن نداریم

وی همچنین با اشاره به نتایج خوب اخیر استقلال یادآور شد: دیگر افسوس خوردن برای امتیازات از دست رفته فایده ای ندارد. ما در شرایطی که ۷ بازی تا پایان فصل پیش رو داریم می‌توانیم با استفاده از شرایط موجود و این ۲۱ امتیاز منتظر لغزش رقبا بمانیم و در عوض خودمان چیزی را به اما و اگر نسپاریم. استقلال می‌تواند این فصل قهرمان شود ولی همه اینها بسته شرایط خود بازیکنان است.

ساپینتو باید روز اول فروردین هم تمرین تیم را برگزار کند/ بازیکنان استقلال جام می‌خواهند، دور استراحت را خط بکشند/ AFC کمیته حقوقی دارد؛ چرا اعتصاب می‌کنید؟

با اعتصاب آرامش تیم را خراب نکنید

وی که در جریان اعتصاب بازیکنان استقلال قرار داشت گفت: این قبیل اخبار اصلاً خوب نیست. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود وقت برای این کارها زیاد است. حالا که دیگر AFC شرایطی فراهم کرده که هیچ بازیکنی دستش از حق و حقوقش کوتاه نمی‌ماند دیگر چرا باید در چنین شرایطی که تیم نیاز به آرامش دارد این وضعیت را ایجاد کرد کنند؟

کارگر جم در پایان افزود: امیدوارم این موضوع خیلی زود جمع و جور شود و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. حالا که قرار است مردم به استقبال سال جدید بروند نباید به این شکل کام شان را تلخ کنیم. الان هواداران استقلال بابت بردهای اخیر به ویژه پیروزی در اهواز خوشحال هستند، چرا باید خوشحالی شان را به این شکل تحت تاثیر قرار بدهیم. من فکر می‌کنم گاهی اوقات کمی هم صبر و تحمل خوب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی