ستاره منچسترسیتی پدر شد/ انتشار اولین تصاویر از «کیس» و مادرش
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین فرزند گوندوغان و همسرش سارا به دنیا آمد و این زوج خوشحالی خود را با هواداران به اشتراک گذاشتند.

ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، پدر شد و اولین فرزند او و سارا به نام «کیس» به دنیا آمد. سارای ۲۷ ساله خبر به دنیا آمدن پسرشان را عصر چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «عشق ما اینجاست، کیس گوندوغان.»

منچسترسیتی هم بلافاصله واکنش نشان داد و زیر تصویر نوزاد نوشت: «تبریک می‌گوییم.» هم‌تیمی‌های گوندوغان از جمله جک گریلیش هم پیام‌های تبریک فرستادند. سارا، مدل و مجری تلویزیون، در ماه نوامبر فاش کرد که او و همسرش گوندوغان در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند.

این مطلب را هم بخوانید: اعلام خبر بچه‌دار شدن ستاره لیگ برتری/ سیل پیام‌های تبریک برای زوج دوست‌داشتنی

ستاره منچسترسیتی پدر شد/ انتشار اولین تصاویر از «کیس» و مادرش

ستاره منچسترسیتی پدر شد/ انتشار اولین تصاویر از «کیس» و مادرش

ستاره منچسترسیتی پدر شد/ انتشار اولین تصاویر از «کیس» و مادرش

گوندوغان ۳۲ ساله به شدت محبوب هواداران منچسترسیتی است و با این باشگاه چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. با این حال، قرارداد او در پایان فصل به اتمام می‌رسد و احتمال جدا شدن او از باشگاه خیلی زیاد است. گفته می‌شود که بارسلونا با هافبک آلمانی صحبت کرده و در تلاش برای دستیابی به توافق است. اتلتیکو مادرید، گالاتاسرای و یوونتوس نیز به عنوان مقصدهای احتمالی بازیکن سابق بوروسیا دورتموند مطرح شده‌اند.

در همین حال، سارا در اوایل این فصل با انتقاد از غذاهای منچستر جنجال به پا کرد. این زیباروی ایتالیایی رستوران‌های محلی منچستر را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که هیچ مکان خوبی برای صرف غذا در شهر وجود ندارد. زمانی که طرفداران متوجه شدند که یکی از رستوران‌های منچستر متعلق به مربی همسرش، پپ گواردیولا، است، سر و صدای زیادی به پا شد.

گواردیولا هم به شوخی گفت: «چیزی که ناامیدم کرده این است که آنها هرگز به رستوران من نرفتند. این موضوع اذیتم کرده و گوندو حتی یک دقیقه هم در این فصل به میدان نخواهد رفت.»

خواندن این مطلب را از دست ندهید: جنجال‌هایی که همسران ستاره‌های فوتبال به‌پا کردند؛ از حمله به مربی و مسخره‌کردن شهر تا طعنه به رقیب شوهر/ جورجینا: رونالدو آمد همه‌چی تغییر کرد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی