افشای تصمیم مهم رونالدو/ هدف کریس از قبل مشخص بود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغال به دعوت از کریستیانو رونالدو برای حضور در تیم ملی واکنش نشان داد.

روبرتو مارتینس فهرست تیم ملی پرتغال برای دو بازی برابر لیختن‌اشتاین و لوکزامبورگ را اعلام کرد که در آن نام کریستیانو رونالدو نیز دیده می‌شود. رونالدو فعلا قصد بازنشستگی ندارد و مارتینس نیز چندی پیش در مراسم معارفه خود گفته بود که تا زمانی که رونالدو بخواهد، به بازی در تیم ملی ادامه دهد، روی او حساب خواهد کرد.

مارتینس در نشست خبری امروز خود در مورد دعوت از رونالدو گفت: «من با همه بازیکنان پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کردم و این برایم مهم بود که بدانم همچنان به تیم ملی متعهد هستند یا خیر. رونالدو به من گفت که به بازی در تیم ملی ادامه می‌دهد و او بازیکنی بسیار متعهد است. ستاره‌ای با تجربه فراوان و شخصیت بالا که حضورش در تیم ملی بسیار مهم است. برای من سن رونالدو اهمیتی ندارد. او می‌تواند همچنان به ما بسیار کمک کند و تجربیاتش را به جوانان تیم منتقل کند. رونالدو روحیه برنده‌ای دارد و همین را به تیم نیز منتقل خواهد کرد.»

مارتینس ادامه داد: «دعوت از رونالدو اصلا سخت نبود. من به عنوان مربی باید بهترین تصمیمات را برای تیم بگیرم. در فوتبال مهم‌تر از هر چیزی رسیدن به پیروزی است و اینکه در مسیر پیشرفت قرار داشته باشیم. در دوران مربیگری‌ام بارها مجبور به اتخاذ تصمیماتی سخت شده‌ام. نگاه من به آینده است و باید به صلاح تیم تصمیماتی مهم بگیرم.»

در همین ر ابطه: اتفاقی که در پرتغال همه منتظرش بودند/ سلسائوی اروپا با رونالدو یا بی رونالدو؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی