نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله دوباره لاپورتا به شاکیان بارسلونا/ دست‌های پشت پرده این توطئه را رو می‌کنیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به شدت از کارزاری که علیه این تیم راه افتاده انتقاد کرد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا برای اولین بار از زمان مطرح شدن پرونده نگریرا و متهم شدن این باشگاه به پرداخت رشوه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا با حالتی تهاجمی به دفاع از باشگاهش پرداخت و مدعی شد کارزاری برای بدنام کردن بارسا به راه افتاده که او و بارسا افشایش خواهند کرد.

بعد از باز شدن پرونده نگریرا باشگاه بارسلونا، لاپورتا و انریکز نگریرا به صورت جداگانه بارها اتهامات را تکذیب کرده‌اند. اما با وجود این تکذیب‌ها دادستانی رسما علیه این باشگاه تشکیل پرونده داده و ممکن است اتهاماتی کیفری علیه بارسا مطرح بشود.

در حالی که بارسلونا به یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل، ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه مقابل رئال مادرید، نزدیک می‌شود لاپورتا برای اولین بار از زمان مطرح شدن اتهامات با حالتی تهاجمی مخالفان بارسا را تهدید کرد و به هواداران اطمینان داد که باشگاه‌شان برای دفاع از خود در لاک دفاعی فرو نخواهد رفت و دست به تهاجم خواهد زد.

لاپورتا در صحبت‌های خود گفت: «کارزاری که علیه بارسا راه افتاده تصادفی نیست. همه این را می‌دانید. این کارزاری هدفمند است که در کوتاه‌مدت بی‌ثبات کردن تیم را هدف گرفته است. در میان‌مدت قصدشان این است که بارسا را کنترل کنند و در اختیار بگیرند.»

رئیس بارسلونا در ادامه گفت: «من بی‌صبرانه منتظرم تا به زودی به شما توضیح بدهم که دست‌های پشت پرده این کارزار چرا و چگونه در حال توطئه هستند. شک نداشته باشید که ما از خودمان دفاع خواهیم کرد ولی در لاک دفاعی فرو نمی‌رویم و به آن‌ها حمله می‌کنیم. ولی در حال حاضر از همه می‌خواهم برای تشویق تیم در ال‌کلاسیکوی یک‌شنبه تمرکز کنند چون اولین هدف آن‌ها بی‌ثبات کردن تیم است.»

بارسلونا در حال حاضر با اختلاف ۹ امتیاز نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا است. بلوگرانا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل که در نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برگزار شد موفق شد رئال را ۱-۰ شکست بدهد و حالا منتظر ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه است.

این مطلب را هم بخوانید: حمله شدید لاپورتا به رئالی‌ها/ انگیزه زیادی برای مبارزه با شما بی‌شرم‌ها دارم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی