شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
۶ |
۰
ستاره پرسپولیس قرار نبود به تیم ملی دعوت شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از اعلام رسمی اسامی تیم ملی شایعه شده بود که هافبک دفاعی جوان پرسپولیس هم در لیست قلعه نویی قرار دارد.

لیست تیم ملی برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شد و مطابق پیشبینی‌ها پرسپولیس بیشترین نماینده را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری در تیم ملی دارد. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک ۴ بازیکنی هستند که از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند.

همچنین مرتضی پورعلی گنجی و محمد عمری هم در لیست قلعه نویی بودند ولی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در اردوی پیش روی تیم ملی حاضر باشند.

قبل از اعلام رسمی اسامی تیم ملی شایعه شده بود که هافبک دفاعی جوان پرسپولیس هم در لیست قلعه نویی قرار دارد و قرار است سرمربی جدید تیم ملی سینا اسدبیگی که یکی از خوب‌های پرسپولیس در این فصل بود را هم به تیم ملی دعوت کند. اتفاقی که مطابق پیش بینی‌ها رخ نداد و این بازیکن آینده دار اصلا در لیست قلعه نویی حضور نداشت.

البته اسدبیگی با توجه به کیفیتش این شانس را دارد تا با درخشش در بازی‌های پرسپولیس، در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    امیر قلعه لنگی سرلک مصدوم افت کرده دعوت شه، رضاوند آماده نه، قائدی رو چرا مانور نمیدین چرا دعوت نشد؟ عمري پای چپ قائدی هم نیست، لنگیا
    • Ali IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      قائدی پای راست و چپش روی هم چی بوده وهست که حالا پای چپ تنهایش باشد ،اگر قايدی را می خواهید بسنجید به عملکردش در امارات بنگرید ،چون داوران امارات کلاس های توجیهیِ مرتب دارند و از آن مهمتر وار یا بررسی ویدئویی دارند حتی یک بار قائدی نتوانست داوران اماراتی را گول بزند و یا قانع کند که برایش پنالتی بگیرند چون وزنش کم است بازیکنان مقابلش تنه ی فنی به قائدی میزنند و توپش را میگیرند وقائدی یک بیکاره شده بود و عملاتیمش را ده نفره میکرد ،مربی تیم ملی هم با اینکه آبی هست اما این موضوع را خوب میداند و قائدی را دعوت نکرده است ولی محبی را دعوت کرده چون محبی هم قد بلند دارد هم طول گام هایش بیشتر ازقائدی و هم وزنش بیشتر از قائدی است ،مثلا یک مسافت بیست متری را محبی با بیس گام برداشتن که زمان کمتری میبرد طی میکند اما قائدی همان مسافت را با سی گام که زمان بیشتری میبرد طی میکند ،این و نکاتی مانند اینهاست که فردی مانند محبی دعوت می شود اما قائدی نه ،و دیگر آنکه شما هرفردی که مطابق میلتان نباشدومثلا بازیکن موردعلاقه تان را دعوت نکند حتی اگر بیش از 1000بازی برای تیم آبی کرده باشد را تخطئه میکنید.
  • حمید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    خعلی تابلو بود که پول داده دربارش بنویسن 🤣🤣
  • ماد IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    بسوزیدکیسه کشا
  • پرسپولیس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    سرعت عمری از قاعدی بیشتر هس و تکنیکش هم خوبه هم تو دفاع خوب کار میکنه هم حمله
    • مرتضی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      اصلا عمری رو نباید با قایدی مقایسه کرد عمری در حد رضا میرزایی هست نه بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی