نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پدیده لیگ برای ۱۷ میلیارد قید تیم ملی والیبال ایران را زد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پدیده والیبال ایران یکی از بزرگ‌ترین غایبان لیست تیم ملی بود.

صابر کاظمی یکی از مهم‌ترین پدیده‌های والیبال ایران طی چند سال اخیر بوده است. عملکرد او به قدری خوب بود که حتی به المپیک توکیو هم رفت و پس از آن در مسابقات آسیایی کلید قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت ها بود.

با این حال در ادامه اوضاع برای صابر متفاوت پیش رفت. تیم ملی والیبال ایران هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را با صابر کاظمی به عنوان پشت خط زن آغاز کرد اما از مسابقه دوم شرایط برای این ستاره جوان تیم ملی تغییر کرد و امین اسماعیل نژاد جای او را گرفت. اتفاقاً اسماعیل نژاد توانست به شکل فوق‌العاده‌ای عمل کند و در اکثر مسابقات بهترین بازیکن ایران بود.

صابر کاظمی بعد از پایان هفته اول رقابت‌ها به ایران بازگشت و در اردوی تیم ملی ب حاضر شد تا بردیا سعادت در هفته دوم، سوم و مرحله نهایی لیگ ملت‌ها جای او را در لیست بگیرد. این ستاره جوان در تمرینات تیم ملی ب بسیار آماده نشان داد تا نهایتا در لیست تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان جای بگیرد.

با این حال در قهرمانی جهان هم اوضاع برای صابر کاظمی مطابق انتظار پیش نرفت و او باز هم نیمکت نشین بود. بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان صابر کاظمی در یک تصمیم غیرمنتظره باشگاه العربی قطر را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. در واقع انتظار می‌رفت که این بازیکن در کشور یا باشگاه مطرحی به کار خود ادامه دهد، اما نهایتاً ترجیح داد که این فصل برای این تیم قطری به میدان برود.

این پایان کار نبود و در ادامه طی توافقی بین العربی و باشگاه الکویت، صابر کاظمی راهی این تیم کویتی شد تا انتقال های عجیب و سریالی او ادامه پیدا کند. در همین راستا اخیرا محمدرضا دامغانی، بازیکن سابق والیبال ایران ادعا کرد که صابر در این یک سال ۱۷ میلیارد تومان از العربی و الکویت دریافت کرده است.

به همین بهانه دوباره واقعیت ماجرا را از دامغانی جویا شدیم که او گفت: "من از دوستان نزدیک او شنیدم که صابر در این یک فصل ۱۷ میلیارد گرفته است. با توجه به قیمت ارز و ریخت و پاش تیم های عربی این خیلی هم عجیب نیست. صابر در پای خود پلاتین دارد و باید به او حق بدهیم که به فکر مسائل مالی باشد. مگر این والیبالیست ها در ایران چقدر پول می گیرند."

البته این انتخاب صابر کاظمی برای او بدون هزینه هم نبود چرا که اخیرا لیست تیم ملی اعلام شد و نامی از او در بین انتخاب های عطایی نبود تا به نوعی این درآمد زایی فوق‌العاده برای کاظمی غیبت در لیست تیم ملی را به همراه داشته باشد. حالا باید منتظر ماند و دید که صابر در سال های آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا برای رسیدن به تیم ملی قید بازی در تیم های عربی را خواهد زد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اردبیلی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    به این هوش و ذکاوت صابر احسن گفت..مگر عمر قهرمانی یک ورزشکار چقدر است ..الان بیاید ایران حتی ا داره ورزش نگهبان درب هم استخدام نمی کند..من جای ایشان بودم از قطر و یا کویت تابعیت می گرفتم
  • ستار قوجق IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    صابر زحماتش را به عنوان سرباز تیم ملی برای وطن کشید حال نوبت گرفتن مزدش است نوش جان ایول داری سلطان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی