ساپینتو دست پر ایران را ترک کرد/ پرداخت پاداش به سرمربی استقلال برای تعطیلات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال پاداش هایی که در قراردادش گنجانده شده بود را دریافت کرد.

درست در روزهایی که بازیکنان استقلال دست به اعتصاب زده تا مطالبات خود را از باشگاه دریافت کنند ریکاردو ساپینتو مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد. سرمربی تیم استقلال که هفته قبل به گلایه از شرایطش در این تیم پرداخته و مدعی شد مدت‌ها است پاداش های خود را دریافت نکرده قبل از اینکه تهران را به مقصد دبی ترک کند پاداش های خود را از این باشگاه دریافت کرد.

مسئولان باشگاه استقلال که برای هر برد مبلغ ۲هزار دلار باید به ساپینتو پرداخت کنند بابت ۱۰ پیروزی این تیم رقمی معادل ۲۰ هزار دلار به این مربی پرداخت کردند تا وی با خیالی آسوده راهی تعطیلات شود.

به این ترتیب ساپینتو که به همراه همسرش راهی امارات می شود دست پر ایران را ترک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Sorena IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    نوش جونش حلالش باشه مثل خیلی از مربیان ایرانی نیست که دست به سینه میستن کاری نمیکنن پول میگیرن.
  • حسن IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    باسلام خروجی این همه هزینه که واسه لیگ ایران میکنن چیه؟؟؟ این همه اعتراضات بی معنی به داوران،توهین وفحاشی، چمن بی کیفیت بی شخصیتی کامل،چه دلیل داره با این وضعییت سالی دو سه هزار میلیارد هزینه میکنن الان مثلا این لیگ چه جذابیتی داره؟؟؟؟آیا با این دو سه هزار میلیاردی که همشونم دولت میده نمیشه تمامیه ورزشگاها چمنشون با کیفیت بشه؟یک سال لیگو تعطیل کنن زیر ساخت هارو درست کنن و بازیکنان و مربیانو توجیه کنن که آقا اول بازی بهم گل ندین آخر بازی به هم فوش ندین به نظرم اول زیر ساخت ها رو درست کنن بعد ادعای لیگ حرفه بکنن،،اینم بگم کیفیت بازیهای ۱۹۵۸ از لیگ ایران بهتره،،بازیکنای ما تو چمن که فوتبال بازی اگر بخوان هم نمیتونن کیفیتشونو ببرن بالا،حالا یکی دو سال زیر ساختهارو درست کنن چیزی نمیشه،با تشکر از دوستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی