نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ترافیک هافبک دفاعی در تیم ملی؛ چپ و راست قلعه‌نویی از سپاهان می‌آیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در پست هافبک دفاعی با ترافیک زیادی مواجه است.

امیر قلعه نویی برای پست هافبک دفاعی نفراتی چون سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، روزبه چشمی، میلاد سرلک و امید نورافکن را دعوت کرده است. البته نورافکن می تواند در پست دفاع چپ هم بازی کند که با توجه به عدم دعوت از میلاد محمدی احتمال این قضیه زیاد است.

اگر بپذیریم که امید نورافکن در دفاع چپ تیم ملی بازی می کند باید گفت در پست دفاع راست هم رامین رضاییان نسبت به صادق محرمی شانس بیشتری دارد و با این حساب مدافعان چپ و راست تیم ملی از سپاهان می آیند. امیر البته باید فکری برای ترافیک هافبک دفاعی در تیم ملی بکند جایی که به نظر می‌رسد شانس فیکس بازی کردن عزت اللهی نوراللهی و چشمی بیشتر از بقیه باشد.

تیم ملی ایران روزهای سوم و هشتم فروردین ماه با روسیه و کنیا پیکار می‌کند و این دو بازی فرصت خوبی است تا امیر قلعه‌نویی از میزان آمادگی همه بازیکنانش بیشتر شناخت پیدا کند. البته هنوز تا جام ملت‌های آسیا فرصت بسیار زیادی باقی است اما به هرحال بازیکنان تیم ملی در این دو بازی دوستانه فرصت دارند تا نظر مساعد امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کنند.

لیستی که سرمربی تیم ملی ارائه کرد خالی از ایراد نبود و انتقاداتی از آن مطرح شد اما بهر حال باید به قلعه‌نویی فرصت داد و در عین حال به سلیقه او احترام گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    اینهمه مطلب نوشتی که آخرش بگی لیست بی ایراد نبود . چطور کیروش وقتی سرلک و نوافکن دعوت نکرد یک کلمه جرات نکردی حرف بزنی الان شما بفرماید به غیر از این بازیکنها که پست هافبک دفاعی دعوت کرده چه کسی دیگه ای توی این پست بوده که لیاقت داشته ولی دعوت نشده اگر مردی و غیرت داری یکبار جواب بده ببینیم این کیه
  • ح IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    هم عزت‌اللهی هم چشمی دو تا بازیکن کند هستن و دوندگی چندانی ندارن همین میشه که بازی های سخت شش تا میخورن و فیلم بازی منهدم میشه از کل جام جهانی فقط دوتا گل براشون مونده بقیه دقایق بازی اصلا وجود نداره ... کنیا تیمی نیس ک سنجیده بشه حالا جلو ژاپن و کره و استرالیا بازم شش تایی بشن متوجه میشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی