برد بزرگ و دراماتیک بارسلونا در ال‌کلاسیکو/ شلیک کاتالان‌ها به هدف خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا موفق شد با نتیجه ۲-۱ از سد رئال مادرید بگذرد و فاصله اش با این تیم را بیشتر کند.

از هفته بیست و ششم لالیگای لسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان ژاوی موفق شدند این نبرد حساس را با نتیجه ۲-۱ پیروز شوند.

در این دیدار جذاب و تماشایی، ابتدا این رئال بود که با گل به خودی آرائوخو در دقیقه ۹ پیش افتاد. ارسال وینیسیوس را مدافع اروگوئه‌ای وارد دروازه خودی کرد. اما در آخرین دقیقه نیمه اول سرژی روبرتو با شوتی تماشایی بازی را به تساوی کشاند. در حالی که رئال در دقیقه ۸۱ توسط مارکو آسنسیو به گل برتری رسیده بود، VAR این گل را به طرزی عجیب آفساید اعلام کرد. سرانجام هم در دقیقه ۲+۹۰ فرانک کسیه موفق شد تیرخلاص را به پیکره مادریدی‌ها وارد کرد.

بارسلونا با این پیروزی ۶۸ امتیازی شد و با اختلاف در صدر جدول قرار گرفت. فاصله بارسا پس از این که بعد از ۴ سال و چند ماه در نوکمپ ال‌کلاسیکو را فتح کرد، با رئال حالا به ۱۲ امتیاز افزایش یافت و شانس قهرمانی‌اش بیش از پیش شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    تبریک به بارسایی های عزیز دل ، فقط خیابونی بازی رو زهر مار کرد به کام بارسایی ها با گزارش یکطرفه چون متاسفانه طرفدار بارسائه میخواست خودش رو بیطرف جلوه بده
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    من فکر میکنم از حالا اینهمه امیر قلعه نوعی را نکوبید چون ایرانیست بگذارید کارش را انجام دهد اگر قرار بر اینه که فقط لژیونرها به تیم ملی دعوت شوند پس لیگ‌ به چه درد میخورد دوما تیم ملی به جوانگرای احتیاج دارد وبنظر من بازیکنان مثل محمد عمری با بیست تا بیست وسه ساله ها دعوت شوند خیلی بهتره از بازی کنان پا به سن گذاشته هستند چون بعد از جام ملتها انتخابی جام جهانی را پیش رو داریم وتا ان موقع بیست وشیش بیست وهفت ساله میشوند اما بازیکن سی ساله امروز تا ان موقع سیو چهار پنج ساله میشوند وحوصله دویدن هم نخواهند داشت چوانان با انگیزه امروز بیشتر بدرد تیم ملی میخورند هر چند یکی مثل محمد عمری اگر پله هم شود دعوتش نمیکنند ومیدانید چرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی