دانلود قسمت ۲۰ پوست شیر (پوست شیر قسمت 20) دانلود سریال پوست شیر قسمت ۲۰ بیستم کامل
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دانلود قسمت 20 پوست شیر، دانلود قسمت ۲۰ سریال پوست شیر، دانلود سریال پوست شیر قسمت ۲۰ بیستم کامل، پوست شیر قسمت ۲۰ کامل، دانلود قسمت 20 پوست شیر، برای دانلود فیلم پوست شیر قسمت ۲۰ بیستم به ادامه مطلب مراجعه و قسمت جدید سریال پوست شیر را دانلود کنید.

دانلود قسمت ۲۰ پوست شیر، دانلود قسمت 20 پوست شیر، دانلود سریال پوست شیر قسمت ۲۰ بیستم کامل. سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود پوست شیر قسمت 20 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۲۰ پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

درباره سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

جیران

جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

برای دانلود سریال جیران قسمت 54 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 54 جیران

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، بهزاد داوری، فرشید صمدی پور، ستایش دهقان، عاطفه غلامپور، محمدهادی قمشی، سیامک حلمی، مهدی بجستانی، عباس ظفری، راستین عزیزپور، فرج گلسفیدی، وحید ندایی، محمدرضا ایمانیان، مرتضی اکبری، هوشنگ قنواتی زاده، محمدهادی تقدیری، شاهد پیوند، سجاد اوسیوند، مهدی دانایی، پویا میاندهی، محمود ساعتی، داریوش اشرفی، فرید یوسفی، ایلیا نصرالهی، شهاب زمردی، وحید رزاقی، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند

داستان سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

دانلود سریال ایرانی

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن  tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس قیلمینو ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی