بعد از نیم فصل با قدرت به استقلال برمی‌گردم/ نگاه بازیکنان به رهبر تیم‌شان است!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن استقلال از نقش پررنگ ریکاردو ساپینتو در بازگشت آبی‌ها به کورس قهرمانی گفت.

امید حامدی‌فر در خصوص شرایط این تیم گفت: همیشه گفته‌ام که پتانسیل تیم استقلال خیلی بالاست. جبران کردن اختلاف هشت امتیازی نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد و فقط بازیکنانی که از نظر ذهنی قوی هستند، می‌توانند اینگونه برگردند. در اینکه تیم یکدلی هستیم، هیچ شکی نیست و این یکدلی خیلی در بازگشت ما به کورس قهرمانی تاثیر داشت. چون ما تمام نگاهمان به قهرمانی است، برای قهرمان شدن تمام تلاشمان این را می‌کنیم. درست است که به رده دوم آمدیم اما دومی کافی نیست و ما به دنبال قهرمانی هستیم."

انتظارات در تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بیشتر است

وقتی یک بازیکن جوان به تیم بزرگی مثل استقلال می‌آید، انتظارات هواداران از او خیلی بیشتر است. من در نفت فرصت خیلی بیشتری داشتم و فیکس بازی می‌کردم. طبیعتاً هرچقدر هم بیشتر بازی کنید، آماده‌ترید. من حدود یک نیم‌فصل بازی نکردم و همین موضوع کار را برای برگشتن و خوب بازی کردن در تیم بزرگی مثل استقلال خیلی سخت می‌کند ولی خدا را شکر به مرور زمان دارم اعتماد به نفسم را پیدا می‌کنم تا بتوانم خودم را بهتر نشان دهم.

ساپینتو همیشه به بازیکنان انگیزه می‌دهد 

آقای ساپینتو همیشه به بازیکنان خود انگیزه و هیجان می‌دهد. همه مربیان از باختن بیزارند اما آقای ساپینتو هیچ جوره با باختن کنار نمی‌آید و واقعا از شکست خوردن ناراحت می‌شوند. آقای ساپینتو به بازیکنان انگیزه و آنها را رو به جلو هل می‌دهد و این موضوع روی کامبک ما خیلی تاثیر داشت چون سرمربی تیم اصلا تسلیم نمی‌شود. شاید بعضی ها از دور فکر کنند او زود عصبانی می‌شود اما اصلا اینگونه نیست و آقای ساپینتو یک مربی حرفه‌ای است. او خوب می‌داند که چه زمانی انگیزه بدهد و چه زمانی آرام صحبت کند و یک شخصیت دوست داشتنی و پرهیجان دارد.

وقتی لیدر تیم هیچ وقت تسلیم نشود، بازیکنان هم تسلیم نمی‌شوند. بازیکنان رهبر تیمشان را می‌بینند و واقعا آقای ساپینتو این موضوع را جا انداخت که حتی اگر امتیاز از دست دهیم، هفته به هفته می‌توانیم جبران کنیم و هنوز برای قهرمان شدن فرصت داریم. همیشه هم در تمرینات یک انگیزه بردن به بازیکنان می‌دهد و تمرینات با این جمله تمام می‌شود که ما فصل را با قهرمانی در هر دو جام به پایان می‌رسانیم. از لحاظ مالی هم واقعا بازیکنان خیلی صبر کردند تا برای تیم حاشیه‌ای ایجاد نشود و امیدواریم که انشالله در آینده همه چیز درست شود.

قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است

آقای قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است و من خیلی خوشحالم که یک مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. ما واقعا مربیان داخلی خیلی خوبی داریم و آقای قلعه‌نویی هم یکی از آنهاست. خیلی برایشان خوشحالم و آرزوی موفقیت هم دارم. 

پوشیدن پیراهن تیم ملی باعث افتخار است 

قاعدتاً برای هر کسی باعث افتخار است که پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند و بتواند افتخارآفرینی کند. ما داریم بصورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم و من تمام تلاشم را می‌کنم که اول برای استقلال مثمرثمر باشم و بعد هم اگر خدا خواست و این افتخار نصیب من شد که به یک آرزوی دیگرم می‌رسم که امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ۰۰۰۰۰ IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    عالییییییییی
    • حسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      اگر کمک داوران نبود الان با اختلاف زیرسرورتون بودید
    • پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      برو ی نگاه به عملکرد داورا تو بازی ها استقلال لنگ نگاه کن اگه‌داوری نبود الان شما با اختلاف‌زیر سرورتون بودین،حتی سپاهان هم زیر استقلال بود هوچگری دیگه جواب نمیده باید فکر دیگه‌کنید
  • فرید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    پیروزی تیم سوم پاییتخت
  • علی عنبرابادی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    سبک بازیت شبیه علی منصوریان هست مطمئنم به جاهای بالا میرسی البته بستگی به خودت هم داره
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    امید حامدی فر پرسپولیسی بود که به استقلال رفت ، حتی نشون به اون نشونی که وقتی از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اول اومد با پرسولیس مذاکره کرد و حتی به منصوریان گفت برای یشرفت به پرسپولیس می روم اما منصوریان از عمد اجازه رفتن به پرسپولیس نداد ولی از عمد اجازه رفتن به استقلال بهش داد و امید حامدی فر علاوه بر این بخاطر پول بیشتر به استقلال رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی