ورود کاسبان به ماجرای VAR/ پشت پرده اتفاقی که باعث می‌شود کمک داور ویدیویی نداشته باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی افراد با نفوذ، مخالف شدید ورود VAR به ایران هستند.

در یکی دو فصل اخیر در مسابقات لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذاری از داوران سر می‌زند که با توجه به دریغ امکاناتی چون سیستم رادیویی، نمی‌توان انتظار بیشتری از آنها داشت. نبود VAR را می‌توان مشکل اصلی فوتبال کشورمان دانست که مدیران فدراسیون فوتبال در برهه‌های مختلف درباره آن اظهار نظر کردند، اما این کلاف را باز نکردند. ورود VAR کمک ویژه‌ای به کاهش اشتباهات داوری می‌کند و اعتراض به داوری را به‌صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد.

خداداد افشاریان تیر ماه ۱۴۰۰ درباره VAR گفته بود: «نخستین جلسه مربوط به ورود این تکنولوژی در فدراسیون برگزار شده، اما فرایند به‌کارگیری آن زمان‌بر است. در حال حاضر هیچ مشکلی جز مسائل آموزشی و اداری وجود ندارد. همه کارگروه‌ها فرایند مربوطه را پیگیری می‌کنند و نامه مورد نظر به فیفا ارسال شده است. با این روند پیش‌بینی می‌شود تا ۹ ماه آینده یعنی پایان نیم‌فصل دوم (لیگ بیست‌ویکم)، VAR در فوتبال ایران به کار گرفته شود»!

ظاهرا سال گذشته به وزیر ورزش نیز وعده داده بودند این تکنولوژی سه ماهه به ایران می آید اما بعید به نظر می رسد تا سه سال آینده هم شاهد چنین اتفاقی باشیم.

شنیده می شود برخی کاسبان، مخالف ورود VAR به ایران بوده و اجازه نمی دهند تکنولوژی کمک داور ویدیویی به این زودی وارد کشورمان شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • حسن کیانی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    بزرگترین کاسب نبودن ویدئو چک تیم‌های مافیایی استقلال و سپاهان هست هر جا سخن از فساد و تباهی و زدوبند و تبانی هست اول نام استقلال دوم نام سپاهان می درخشد پارسال اگر ویدئو چک بود استقلال با تاکتیک پنالتی های معیشتی قهرمان نمی شد شاید به لیگ پایین تر سقوط می کرد ایکاش فوتبال قانون پنالتی را نمی داشت تا استقلال منحل میشد
  • شاهین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    اگر داوری های افشاریان را بیاد داشته باشید دقیقن جزع افرادی است که مخالف VAR است. او طبق دستور از بالا داوری میکرد یعنی تحت نظر همان دلالان. حالا هم که در داوری پست گرفته پازل تاج و باند اصفهانی ها را جور کرده. دلالان چه کسانی هستند؟ آنها که در همه چیز فوتبال حرف آخر را میزنند و قهرمان لیگ را تعیین میکنند. مگر اینکه تیمی آنقدر قوی باشد که حریف فدراسیون و داوری ها بشود!!!!!
  • مهدی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    پارسال کیسه ، امسال هم شله زرد بخاطر اشتباهات داوری سود زیادی بردن ، چرا باید VAR بیاد!
  • بهرام IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    در فوتبال دستوری ایران سخته به این زودیها شاهد وار باشیم اگه هم بیاد یه راهی برا پیچوندن پیدا می کنن.همون تیمی که فدراسیون میخواد باید قهرمان شه نه تیمی که حقشه چه با وار چه بدون اون
  • وحیدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    از این کاسبها همه جا داریم کسانی که ویلموتس رو آوردند وحتی خارج از فوتبال کسانی که نمی گذارند نظام پرداخت هماهنگ حقوق و یا افزایش پلکانی حقوق کارمندان اجرا شود و مافیای خودرو و..... به خدا پناه میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی