عکس| سورپرایز لیونل مسی وسط رستوران!/ قهرمان جام جهانی شگفت‌زده شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی ستاره آرژانتینی به همراه خانواده‌اش برای صرف شام به رستورانی در این کشور رفته بود که با هجوم مردم مشتاق و علاقمند روبرو شد.

محبوبیت مسی در آرژانتین همیشه بسیار زیاد بود و مردم بسیاری به او علاقه داشتند اما این محبوبیت پس از قهرمانی تیم ملی این کشور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیار زیاد شد.  

او به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین موفق شد تحت هدایت لیونل اسکالونی، این کشور را به رویای دیرینه‌اش برساند و یک بار دیگر این جام را با خودش به خانه ببرد.  

همین موفقیت و نقش مهمی که این بازیکن در کسب آن ایفا کرد باعث شده که مردم آرژانتین با دیدن او و حتی شنیدن اسمش از خود بی‌خود شوند و واکنش‌های عجیبی را به نمایش بگذارند.  

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مسی به همراه خانواده‌اش شب گذشته برای صرف شام به رستورانی رفته بودند و وقتی مردم از حضور او در این رستوران مطلع شدند برای دیدن او به این مکان هجوم بردند.

عکس| سورپرایز لیونل مسی وسط رستوان!/ قهرمان جام جهانی شگفت‌زده شد

جمعیت زیادی هم بیرون از رستوران تجمع کرده بودند و سرود معروف آرژانتینی‌ها را که توجه بسیاری را در طول رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ جلب کرده می‌خواندند.  

مسی در وقفه دیدارهای ملی پاریس را ترک کرد و به آرژانتین برگشت تا در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی کشورش باشد و از این فرصت برای صرف شام در کنار همسر و فرزندانش استفاده کرد که در نهایت با چنین اتفاقی روبرو شد.

عکس| سورپرایز لیونل مسی وسط رستوان!/ قهرمان جام جهانی شگفت‌زده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی