کریستیانو رونالدو - ایرینا شایک
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو با دختران زیادی در رابطه بود، اما یکی از آنها پس از جدایی در عرض ۲۴ ساعت ۱۱ میلیون فالوئر اینستاگرامش را از دست داد.

ایرینا شایک، سوپرمدل ۳۷ ساله، و رونالدوی ۳۸ ساله بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ با هم در رابطه بودند. زمانی که رونالدو در سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد با این دختر زیبای روس آشنا شد. اما یک سال طول کشید که این دو وارد رابطه جدی با یکدیگر شوند. این زوج پنج سال با هم زندگی کردند و تبدیل به زوج شماره یک دنیای فوتبال شدند.

اما در سال ۲۰۱۵ همه چیز به دلیل اختلاف نظر در مورد تشکیل خانواده به پایان رسید. برخی از گزارش‌ها هم ادعا می‌کردند که ایرینا از رفتن به جشن تولد مادر رونالدو خودداری کرده بود. این مورد توسط ایرینا تکذیب شد و نماینده او گفت: «ایرینا در این مدت با خانواده رونالدو رابطه خوب و نزدیکی داشت. هر شایعه منفی در رابطه با ایرینا و خانواده رونالدو کاملاً نادرست است و ارتباطی با جدایی این زوج ندارد.»

کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک

ایرینا مدت کوتاهی پس از جدایی از رونالدو با بردلی کوپر، سوپراستار هالیوودی، آشنا شد. و رونالدو در سال ۲۰۱۶ با شریک فعلی زندگی‌اش جورجینا رودریگس ملاقات کرد. در همان سال، ایرینا به هوادارانش در اینستاگرام گفت که اگر او را فقط به عنوان نامزد سابق کریستیانو رونالدو می‌شناسند، آنفالو کنند. همین جمله ایرینا باعث شد تا تنها در عرض ۲۴ ساعت ۷۵ درصد از فالوئرهای خود یعنی حدود ۱۱ میلیون نفر را از دست بدهد.

اکنون ایرینا ۲۱ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد. اما نامزد سابقش کریستیانو رونالدو ۵۶۴ میلیون فالوئر دارد؛ بیشتر از هر کسی در این پلتفرم جهانی.

گفته می‌شود که ایرینا در سال ۲۰۱۹ از کوپر جدا شده و اکنون مجرد است. اما در ماه نوامبر گزارش‌ها ادعا کردند که ممکن است این زوج به هم بازگردند زیرا چند بار با هم دیده شدند.

کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک

این مطلب را هم بخوانید: همه قرارهای خاص رونالدو؛ از کیم کارداشیان تا پاریس هیلتون!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ملابرادر US ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    والا هنوزم برام سواله سلنا گومز چرا اینقدر فالوئر داره :)
  • رایا US ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    چقدر خوشگله این دختر
    • یه دوچرخه سوار IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      ببخشید رونالدو خواستش هااااا
  • حسین رمضانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    یامگا بهترینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی