نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
۰ |
۰
عکس| پاتریک شیک مرد سال جمهوری چک شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم بایرلورکوزن به عنوان مرد سال فوتبال کشورش انتخاب شد.

مراسم بهترین‌های فوتبال جمهوری چک روز گذشته در هتل هیلتون پراگ برگزار شد و طی آن پاتریک شیک، مهاجم باشگاه بایرلورکوزن آلمان با وجود پشت سر گذاشتن فصلی پر فراز و نشیب جایزه بهترین بازیکن مرد را دریافت کرد.

در کنار این اتفاق خوب، شیک در حال حاضر با یک اتفاق بد نیز دست و پنجه نرم می‌کند. او بعد از دریافت جایزه بازیکن سال فوتبال چک از تشدید مصدومیت خود خبر داد و افزود: اوضاع مصدومیتم خیلی خوب نیست. فکر می‌کنم به سه تا چهار هفته زمان برای برگشت نیاز دارم.

مهاجم بایرلورکوزن که چندی پیش از بند مصدومیت رها شده بود در حال حاضر از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده فصل گذشته طی ۲۷ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند اما امسال با از دست دادن بخش قابل توجهی از بازی‌های فصل، تنها موفق به زدن ۳ گل برای لورکوزن شده است. او امیدوار است تا از اویل اردیبهشت ماه دوباره به جمع شاگردان ژابی آلونسو برگردد.

او که در حال حاضر در کشور خود توسط پاول کولار، پزشک و فیزیوتراپیست مشهور، تحت درمان است در پاسخ به این سوال که آیا چهار هفته دیگر آماده حضور در میدان خواهد شد گفت: این فقط به من بستگی ندارد اما تلاش می‌کنم و امیدوارم که بتوام در هفته‌های پایانی کنار تیم باشم و کمک کنم.

عکس| پاتریک شیک مرد سال جمهوری چک شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی