نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نامه دنی آلوس به همسرش از زندان؛ کاش زندگی فرصت دیگری به ما بدهد/ مبارزه می‌کنم تا بی‌گناهی‌ام را به دنیا نشان دهم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد در انتظار روز محاکمه است. همسر آلوس درخواست طلاق داده و آلوس در زندان نامه‌ای احساسی برای او نوشت.

دنی آلوس از زندان نامه‌ای به همسرش ژوآنا سانز نوشت. بازیکن سابق بارسلونا و سویا در ۲۰ ژانویه به اتهام تجاوز جنسی در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا دستگیر شد. سانز در نهایت تصمیم گرفت از او جدا شود، و حالا برنامه تلویزیونی اسپانیایی Y Ahora Sonsoles به نامه دست‌نویس آلوس به ژوآنا دسترسی پیدا کرده و آن را منتشر کرد.

آلوس نوشت: «اکنون در این لحظات سخت، از تصمیم تو بسیار متاسفم و آرزو دارم زندگی یک فرصت دیگر به ما بدهد. من به مبارزه در کنار کسانی که حمایتم می‌کنند ادامه می‌دهم تا بی‌گناهی‌ام را به دنیا نشان بدهم.»

این برنامه گزارش داد که سانز از وجود این نامه اطلاعی نداشت. متن کامل نامه به شرح زیر است:

«ژوانای عزیزم، ما تقریباً هشت سال پر از عشق، محبت، احترام و توجه متقابل را در کنار هم گذراندیم. به خصوص سال‌های آخر در کنار تو همه چیز راحت‌تر و خوشایندتر سپری شد. تو و فرزندانم، دنی فیلیو و ویکتوریا، بهترین اتفاقی بودید که در زندگی‌ برای من افتاد. از روزی که با هم آشنا شدیم با هم رشد کردیم. از همان اولین دقیقه زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. در تمام آن سالها همراه هم بودیم. زندگی یکدیگر را تقویت کردیم.

اکنون در این لحظات سخت، از تصمیم تو متاسفم و آرزو دارم تا زندگی فرصتی دوباره به ما بدهد تا دوباره دوستت داشته باشم. دردی را که وضعیت ناعادلانه‌ زندگی برایمان ایجاد کرده را درک می‌کنم و متوجه هستم که تو نتوانستی اینهمه فشار را تحمل کنی. چیزهایی که به آنها متهم شدم برای من و ارزش‌های زندگی‌ام بیگانه است. همانند همیشه با حمایت کسانی که در کنارم هستند به مبارزه ادامه خواهم داد تا بی‌گناهی خود را به تمام دنیا نشان دهم. با عشق بی قید و شرط فرزندانم، پدر و مادرم و کسانی که همچنان در کنارم هستند تا انتها می‌جنگم تا به زودی بی‌گناهی خود را به تمام دنیا ثابت کنم.»

این مطلب را هم بخوانید: دنی آلوس به خاطر همسرش در زندان دست به اعتصاب غذا زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی