۲
حرف‌های تازه مهدی طارمی در اردوی تیم ملی؛ باید اینتر را می‌بردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی در اردوی تیم ملی توضیحاتی را در مورد بازی حساس تیمش مقابل اینتر به همبازیان خود ارائه کرد.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی در مورد بازی حساس پورتو و اینتر به همبازیان خود گفت: ما در بازی برگشت باید اینتر را شکست می‌دادیم و کاملا مستحق صعود به مرحله بعد بودیم اما متأسفانه بدشانسی آوردیم و شاید تجربه بیشتر ایتالیایی‌ها باعث شد تا بازی مساوی شود در صورتی که همه قدرت پورتو را دیدند و مشخص شد که ما لیاقت به مراتب بیشتری داریم.

مهدی طارمی در مورد لیگ قهرمانان اروپا با امیر قلعه‌نویی و چند ملی‌پوش سرشناس مثل جهانبخش، نوراللهی و بیرانوند صحبت کرد و توضیحاتی را از وضعیت پورتو به آن‌ها ارائه داد. مربیان و بازیکنان تیم ملی هم برای این بازیکن در پرتغال آرزوی موفقیت کردند. جالب اینکه این روزها دوباره شایعه شده که شاید طارمی از پورتو جدا شود؛ شایعه‌ای که حدود یک سالی می‌شود در رسانه‌های اروپایی مطرح شده اما مهدی همچنان بازیکن پورتوی پرتغال است. مهدی در اردوی تیم ملی پیرامون این موضوع صحبت خاصی را مطرح نکرد.

در همین ارتباط: شوک به هواداران اژدها با خبری که در پرتغال مثل بمب صدا کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ممدرضا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    ♨️ دومین ایرانی باشگاه کالمار! 🔷 #رسمی 🔶 آروین داوودی کیا دفاع چپ ایرانی سوئدی و ۱۷ ساله تیم زیر ۱۷ سال مالمو با قراردادی ۴ ساله به تیم کالمار پیوست و همبازی آرش مطرق جعفرپور شد 🆔 @dorage_irani
  • Gaber IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    خسته نشدید از اینهمه تیتر که طارمی به تیم دیگری میرود؟ چقدر تکرار مکررات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی