پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
۰ |
۰
کریستیانو رونالدو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال انتقال رونالدو به اتلتیکو مادرید سر و صدای زیادی به پا کرده بود و حالا شریک زندگی رونالدو پرده از این راز برمی‌دارد.

جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، به صراحت گفت که ستاره پرتغالی هرگز احتمال پیوستن به اتلتیکو مادرید را بررسی نکرد. روخی‌بلانکوس در تابستان ۲۰۲۲ علاقه‌مند به جذب ستاره سابق منچستریونایتد بود، اما این انتقال به نتیجه نرسید.

جورجینا به برنامه تلویزیونی اسپانیایی El Hormiguero گفت: «این گزینه هرگز در ذهن کریستیانو نبوده است.» رونالدو سرانجام در شیاطین سرخ ماندگار شد، اما در جام‌جهانی ۲۰۲۲ و قبل از پیوستن به النصر راه خود را از لیگ برتر جدا کرد.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر علاقه اتلتیکو به جذب کریستیانو، هواداران در جریان بازی دوستانه مقابل بورگو د اوسما بنری در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود «به CR7 خوش‌آمد نمی‌گوییم». آنها به دلیل گذشته رونالدو در رئال مادرید، شدیدا از احتمال پیوستن او به تیمشان ناراضی بودند و به هر طریقی که شد مخالفت خود را ابراز کردند.

رونالدو با چند اموجی خنده در اینستاگرامش به بنر هواداران اتلتیکو واکنش نشان داد. کار به جایی رسید که اتحادیه اتلتیکومادرید اعلام کرد که رونالدو «ضد ارزش‌های ما است» و او را به تیم نخواهیم آورد.

این مطلب را هم بخوانید: جورجینا از هدیه تولد ویژه رونالدو رونمایی کرد/ کریستیانو هیچ‌گاه وقت نداشت اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی