واکنش امباپه به بستن بازوبند کاپیتانی فرانسه و حواشی برکناری رئیس فدراسیون
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه قبل از بازی با هلند در مورد تصمیم دشان در مورد انتخاب کاپیتان تیم ملی صحبت کرد.

جدایی هوگو لوریس از تیم ملی فرانسه به این معنی بود که آبی‌ها به یک کاپیتان جدید نیاز دارند. انتظار می‌رفت آنتوان گریزمن جانشین دروازه‌بان تاتنهام شود، اما دیدیه دشان روز سه‌شنبه با آوردن نام کیلیان امباپه این نظریه را نادیده گرفت.

دشان گفت: «کیلیان همه شرایط لازم برای این مسئولیت را، چه در زمین و چه در گروه، برآورده می‌کند و عنصری متحدکننده است.» نظر دشان سر و صدای زیادی را به پا کرد و باعث شد خیلی‌ها بپرسند که آیا این عادلانه بود که ستاره پاری‌سن‌ژرمن در ترکیب تیم ملی از گریزمن پیشی بگیرد یا خیر، چیزی که خود امباپه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقدماتی یورو ۲۰۲۴ بین فرانسه و هلند درباره آن صحبت کرد. او گفت: «آنتوان ناامید شد و کاملا قابل درک است، اگر من هم به جای او بودم همین واکنش را داشتم. من با او صحبت کردم، او مهمترین بازیکن دوران دشان است و ما دست به دست هم خواهیم داد تا تیم ملی را به اوج برسانیم.»

امباپه در مورد لحظه دریافت خبر نقش جدیدش در تیم گفت: «کاپیتان خوب کسی است که تیم محور و متحدکننده باشد. وقتی دشان این خبر را به من داد بسیار خوشحال شدم، این مسئولیت جدیدی است که باید به عهده بگیرم.»

دشان از موضوع بازوبند طفره نرفت. سرمربی تیم ملی فرانسه در مورد تصمیمش توضیح داد و به اهمیت گریزمن برای فرانسه اشاره کرد: «به شما اطمینان می‌دهم که آنتوان لبخند می‌زند، امباپه را همراهی می‌کند و نایب کاپیتان خواهد بود، این یک تصمیم منطقی است.»

از امباپه در مورد نظرش درباره رئیس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه و توئیت او در دفاع از زین‌الدین زیدان در برابر اتهامات لوگرائه پرسیده شد و او گفت: «ما باید از او سپاسگزار باشیم زیرا او فقط کارهای منفی در فدراسیون انجام نداد.»

این مطلب را هم بخوانید: پیچیدگی‌های یک انتقال بسیار بزرگ در فوتبال اروپا/ ترمیناتور جای کیلیان را می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی