نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
این ستاره استقلالی میخ خودش را در تیم قلعه‌نویی محکم کوبید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی اگر کمی دقت می‌کرد می‌توانست روی پاس زیبا و بی‌نقص همشهری خودش مقابل روسیه دبل کند اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بدون کوچک ترین تردیدی یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران برابر روسیه، محمد محبی بود. وینگر استقلالی در این دیدار دوستانه بیشتر از همه دوید، جنگید، دریبل زد و پاس داد تا دل امیر قلعه نویی را به دست بیاورد.

محمد محبی که ستاره محبوب مارک ویلموتس بود پس از جدایی مرد بلژیکی و در دوران اسکوچیچ دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید.

او در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش نیز در عین شایستگی نتوانست مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود اما حالا در تیم امیر قلعه‌نویی خودنمایی می‌کند.

به نظر می‌رسد محمد محبی در تیم امیر قلعه نویی میخ خودش را محکم کوبیده باشد و یکی از عناصر مورد اطمینان سرمربی جدید تیم ملی شده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    بطور کلی دیروز محبی بهترین بازیکن زمین بود و حتی اگر جلالی و قائدی هم باشند در همین حد محبی ظاهر میشوند و حتی روزبه چشمی در همان دقایق کمی که بازی کرد خیلی محکم و مطمئن و بدون اشتباه نشان داد اما به بازیکنان جدیدی که قلعه نویی انتخاب کرده اطمینانی نیست و پیروز نه مغانلو درست جواب داد و نه اسدی و فقط ذکی پور مطمئن نشان داد،قلعه نویی باید خیلی مراقب باشد که دوباره بساط سال ۲۰۰۷ تکرار نشود باید در انتخاب بازکنان توجه بیشتری کند تا موجب سو استفاده منتقدین همیشه حاضر نشود.
  • تیمور IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    اتفاقا محبی اگه پاس اولشو به طارمی می داد گل صد بود ولی به خاطر خودخواهی خودش زد و گل رو از دست دادیم یکم واقع بین باشی بد نیس
  • استقلالی اصیل IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    اگر قلعه نوعی سانتر از جناحین را کنار بزاره و سرعتی روی زمین بازی کنه خیلی بهتر نتیجه می گیره. سانتر باعث میشه هافبک‌های بازیساز از جریان بازی محو بشن. این تیم جلالی و حردانی و قائدی و رضاوند و مهری رو کم داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی