نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری درباره یک تصمیم جنجالی؛ چرا رئال‌مادرید را به بارسلونا ترجیح دادم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسوت اوزیل می‌گوید به این دلیل که جو رئال‌مادرید را بیشتر دوست داشته ترجیح داده به جای بارسلونا راهی این تیم شود و یک «مادریدیستا» نام بگیرد.

مسوت اوزیل زمانی که در وردربرمن و ترکیب تیم ملی آلمان در جام‌جهانی ۲۰۱۰ درخشیده بود، باید بین دو تیم بزرگ انتخاب می‌کرد؛ رئال‌مادرید و بارسلونا!

روزهای دشواری پیش روی ستاره آلمانی بود و او درباره دلیل انتخابش بعد از درخشش در آفریقای‌جنوبی توضیح می‌دهد: «باید بین رئال مادرید و بارسلونا تصمیم می‌گرفتم. در نهایت تصمیمم ربطی به پول نداشت. از مادرید و بارسلونا دیدن کردم و حضور ژوزه مورینیو تفاوت ایجاد کرد. او یک تور VIP در رئال مادرید به من داد. من استادیوم شگفت‌انگیز و تمام جام‌هایی که آنها به دست آوردند را دیدم و تمام تنم مور مور شد. دیدار از بارسلونا با شور و شوق کمتری همراه بود و ناامیدکننده‌ترین مسئله این بود که پپ گواردیولا برای دیدن من زمان نگذاشت. قبل از سفر، سبک فوتبال بارسلونا را بسیار دوست داشتم و واقعاً می‌توانستم خودم را عضوی از آنها ببینم. ژوزه مورینیو قطعاً بزرگترین نقش را در تصمیم من ایفا کرد. پس از دیدارها، تصمیم من ۱۰۰ درصد واضح بود: می‌خواهم مادریدیستا شوم...»

گفت‌وگوی کامل مسوت اوزیل با نشریه «مارکا» را اینجــــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی