استقبال باورنکردنی از یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا/ نیمی از بلیت‌ها یک روزه به فروش رفت!
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود نیمی از بلیت‌های ورزشگاه سن‌سیرو برای دیدار میلان مقابل ناپولی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه به فروش رفت.

فروش بلیت دیدار تیم‌های میلان و ناپولی از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شده و در حال حاضر ۳۷ هزار هوادار جای خودشان را برای این دیدار حساس در ورزشگاه سن‌سیرو رزرو کرده‌اند.

صبح جمعه شاهد انتشار اولین دسته از بلیت‌های رزرو شده برای دارندگان کارت CRN بودیم و ۱۰ هزار بلیت که در ۲ ساعت اول در دسترس بودند، فروخته شد. علاوه بر این، ۲۷ هزار عضو باشگاه میلان در حاضر مکان‌های خودشان را در ورزشگاه سن‌سیرو برای دیدار اروپایی مقابل پارتنوپی رزرو کرده‌اند.

بلیت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی غیرقابل انتقال خواهند بود، بنابراین هوادارانی که از قبل بلیت‌های‌شان را رزرو کرده‌اند، نمی‌توانند آن را بفروشند یا به کسی منتقل کنند. دارندگان حساب‌های شخصی می‌توانند حداکثر ۴ بلیت برای بازی خریداری کنند.

انتظار می‌رود که بلیت‌های ورزشگاه سن‌سیرو تا قبل از بازی رفت در دوازدهم آوریل ۲۰۲۳ (۲۳ فروردین ۱۴۰۲) به طور کامل فروخته شود، چرا که روسونری برای اولین مرتله از سال ۲۰۱۲ به بعد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی