نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ستاره تازه بازنشسته بهترین سرمربی جهان را معرفی می‌کند/ داستان ویژه ما را همه می‌دانند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسوت اوزیل در مدت زمانی که در رئال مادرید بازی می‌کرد رابطه خوبی با ژوزه مورینیو داشت و از اینکه برای این سرمربی بازی می‌کرد به خود افتخار می‌کند.

مسوت اوزیل مشهور به جادوگر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اعلام بازنشستگی او باعث شد تا نشریه مارکا با او مصاحبه کند و اوزیل برای اولین بار در طول دوران حرفه‌ای خود با صبر و متانت به تک تک سوالات پاسخ داد.

یکی از مسائلی که اوزیل در مصاحبه عنوان کرد رابطه‌اش با ژوزه مورینیو بود. اوزیل دلیل رفتنش به رئال مادرید را برخورد خوب مورینیو با او در اولین دیدار می‌داند. و وقتی خبرنگار از او در مورد رابطه‌اش با مورینیو پرسید، گفت: «داستان ویژه من و او در رختکن را همه می‌دانند (می‌خندد). ما رابطه خوبی داشتیم. او همیشه می‌دانست که چگونه به من انگیزه دهد، چگونه هر روز از من بازیکن بهتری بسازد. او یک مربی شگفت‌انگیز است و من بسیار مفتخرم که توانستم برای او بازی کنم.»

وقتی از اوزیل در مورد انتخاب بهترین سرمربی پرسیده شد، پاسخ داد: «برای من ژوزه مورینیو بهترین مربی قرن‌های اخیر است. درک تاکتیکی او چیز دیگری است، اما نحوه صحبت او در رختکن و اینکه چگونه همیشه از تیمش در رسانه‌ها محافظت می‌کند. او واقعاً در سطح جهانی است.»

مصاحبه کامل مسوت اوزیل با نشریه مارکا را اینجا بخوانید.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی