نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نظر هانسی فلیک در مورد اخراج یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش در مورد اخراج ناگلزمن صحبت کرد.

اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ خیلی‌ها را شوکه کرد. بسیاری از بازیکنان و مربیان در مورد این موضوع اظهار نظر کردند. از جمله هانسی فلیک که در کنفرانس مطبوعاتی از بهت و حیرت خود صبحت کرد.

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «البته که همه ما از این خبر بسیار شوکه شدیم، اما بایرن چیزی اعلام نکرد (این کنفرانس پیش از اعلام رسمی بایرن برگزار شده بود)، بنابراین به احترام یولیان و بایرن نمی‌خواهم چیزی در این مورد بگویم.»

جدیدترین مربی که هواداران بایرن به خوبی از او یاد می‌کنند بدون شک فلیک است که قبل از ترک این تیم و رفتن برای مربیگری تیم ملی آلمان، سه‌گانه را برای باشگاه به ارمغان آورد. ابراز تعجب از اخراج بحث‌برانگیز ناگلزمن کاملا قابل درک بود، اما چیزی که برجسته شده این است که فلیک در این مورد هیچ حرفی نزد.

فلیک ادامه داد: «به نظرم حیف شد که او از شانس کسب سه عنوان محروم شده است. او مربی برجسته‌ای است. بازیکنان بایرن در تیم ملی از این خبر بسیار غافلگیر شدند، درست مثل من.»

احتمالاً هیچ کس دیگری نیست که سطح انتظارات از مربی بایرن را بیشتر از فلیک درک کند، و حتی با وجود موفقیت بزرگی که او در دورانی نسبتاً کوتاه در باشگاه کسب کرد، مطمئناً این فشار یک عامل تعیین‌کننده در تصمیم او برای ترک باواریایی‌ها بود. ناگلزمن در میانه یکی از بهترین فصول بایرن‌مونیخ در دوره‌های لیگ قهرمانان در سال‌های اخیر بود، اما این هم برای هیئت مدیره کافی نبود و فلیک می‌تواند بهتر از هر مربی دیگری در فوتبال امروزی این موضوع را درک کند.

این مطلب را هم بخوانید: اتفاق باورنکردنی در بایرن‌مونیخ؛ دلیل اخراج ناگلزمن فاش شد/ پای یک زن در میان است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی