نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیشنهادات وسوسه‌انگیز شیخ قطری برای راضی کردن گلیزرها/ فوتبال آمریکایی را به خاورمیانه می‌آورم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ میلیاردر قطری تلاش می‌کند منچستریونایتد را بخرد و امیدوار است خانواده گلیزر را برای فروش ترغیب کند.

شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی با پیشنهاد ۵ میلیارد پوندی‌اش برای خرید منچستریونایتد رکورد جهانی را بهبود بخشید. و حالا در اقدامی تازه، درباره یک سرمایه‌گذاری مشترک با گلیزرها صحبت کرده تا در نهایت بازی‌های NFL را به خاورمیانه بکشاند.

شیخ جاسم فکر می‌کند خرید یونایتد از گلیزرها، که مالک تیم تامپا بای باکانیرز نیز هستند، می‌تواند آغازگر رابطه‌ای باشد که باعث می‌شود تیم‌های NFL فوتبال آمریکا را به خاورمیانه ببرند. در سال‌های اخیر، مالکان تیم، از جمله جوئل گلیزر، سعی کرده‌اند با فرستادن تیم‌هایی به لندن برای بازی در استادیوم تاتنهام، محبوبیت این بازی را افزایش دهند. و شیخ جاسم معتقد است که این ایده می‌تواند به او در مذاکرات جاری برگ برنده را بدهد.

یک منبع موثق گفت: «شیخ جاسم قاطعانه می‌خواهد باشگاه را بخرد و پول این کار را هم دارد. او تحت تاثیر گلیزرها قرار گرفته و دوست دارد در آینده با آنها کار کند. بخشی از پیشنهاد او این بود که گلیزرها می‌توانند تیم NFL خود را برای یک بازی نمایشی در استادیوم ملی دوحه به قطر بیاورند. این امر به تثبیت جایگاه قطر به عنوان مقصدی برای نمایش‌های ورزشی کمک می‌کند و به گلیزرها فرصتی می‌دهد تا برند NFL خود را گسترش دهند و درآمد نقدی داشته باشند.»

پیشنهادات وسوسه‌انگیز شیخ قطری برای راضی کردن گلیزرها/ فوتبال آمریکایی را به خاورمیانه می‌آورم!

لیگ فوتبال آمریکایی در نظر دارد تا بازی را به سراسر نقاط جهان ببرد تا بر روی هواداران جهانی‌اش سرمایه‌گذاری کند. در ماه ژانویه اعلام شد که بوفالو بیلز، تنسی تایتانز، جکسونویل جگوارز، کانزاس سیتی چیفز و نیوانگلند پاتریوتز در انگلستان و آلمان بازی خواهند کرد.

این مطلب را هم بخوانید: پیشنهاد رکوردشکن شیخ جاسم برای خرید باشگاه منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی