دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
۰ |
۰
فیل فودن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیل فودن ستاره سیتیزن‌ها از حال خوب خود بعد از یک عمل جراحی فوری خبر داد.

فیل فودن در پیروزی ۲-۰ روز یکشنبه انگلیس مقابل اوکراین در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ حضور نداشت چرا که در لندن تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت.

ستاره خط حمله منچسترسیتی به خاطر این جراحی فوری نه تنها بازی با اوکراین را از دست داد بلکه نمی‌تواند تیم باشگاهی خود منچسترسیتی را نیز در بازی حساس روز دوازدهم فروردین مقابل لیورپول همراهی کند.

او ساعاتی پس از عمل عکسی در اینستاگرام منتشر کرده و از حال خوب خود خبر داد. ملی پوش سیتی در کنار عکس خود روی تخت بیمارستان نوشت: «از همه پیام‌ها تشکر می‌کنم. حال خیلی بهتری نسبت به قبل دارم و به زودی برخواهم گشت.»

فودن در نیمه دوم دیدار با ایتالیا که به پیروزی ۲-۱ انگلیس انجامید به عنوان بازیکن تعویضی آخرین بازی خود را قبل از عمل جراحی آپاندیس انجام داد. مهاجم ۲۲ ساله انگلیس در دقایق پایانی آن دیدار به خاطر اخراج لوک شاو که به تغییرات تاکتیکی غیرمنتظره انجامید، مجبور به ترک زمین شد.

او بعد از مرخص شدن از بیمارستان به تمرینات سیتی برمی‌گردد تا دوران توان‌بخشی را پشت سر گذاشته و آماده حضور دوباره در ترکیب شود. منچسترسیتی در هفته‌های پیش رو با لیورپول، لسترسیتی و بایرن مونیخ بازی دارد.

فیل فودن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی