دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
۶ |
۰
این ستاره محبوب فقط ۷ هفته دیگر مهمان پرسپولیس است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین گل پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ را یک مهاجم جوان و با استعداد به ثمر رساند که در این تیم تبدیل به نیمکت‌نشین مطلق شده است!

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و پیکان با برتری دو بریک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

اولین گل پرسپولیس در این بازی تدارکاتی را مهدی عبدی به ثمر رساند که به نیمکت تیمش پیچ و مهره شده! در همین راستا شنیدیم چنانچه شرایط به همین منوال برای مهدی عبدی ادامه پیدا کند، این ستاره محبوب فقط ۷ هفته دیگر مهمان پرسپولیس خواهد بود!

این مهاجم قائم‌شهری این روزها با پیشنهادات خوبی برای پایان فصل مواجه شده و به احتمال زیاد و با وجود داشتن قرارداد از پرسپولیس جدا خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    مهدی عبدی نازنین و مهربان در پرسپولیس بمان لطفا و برای کیسه پدری کن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • سلام IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    بخدا عبدی ناجی پرسپولیس بود ولی حيف که یحیی قدرش را نمی‌داند هرچی باشه از شيخ و عيسی و پریرا بهتره آخه چی باید می‌کرد که نکرد اون همه گل خوب زد که کار هر مهاجمی تو ایران نیست تو آخرین قهرمانی پرسپولیس عبدی تو هر ۳ بازی آخر ۵بار گل زد و باعث قهرمانی تیم شد ولی يکی مثل تمیروف که هیچی نبود فقط موقعیت خراب می‌کرد شده بود مهاجم فیکس اين فصل هم شيخ و پریرا والا عبدی اگه مهاجم فیکس بود الان پرسپولیس صدر جدول بود و حتی سپاهان را برده بودیم حتی عيسی هم خوب نیست هر چند بازی ی بار یا دروازه خالی یا موقعیت راحت نصیبش میشه می‌زنه تو گل ولی عبدی تو شرایط سخت یا موقعیت ۵۰ درصدی را گل می‌زنه عبدی باید الان آقای گل بود اگه فیکس بود حتی تو همه بازیها فقط نیمه دوم بازی کرده بود قطعا الان صدر بودیم
  • پرسپولیس عشق IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    نمیدونم چرا بعضی ها بیخودی و متعصبانه از این بازیکن بدرد نخور و درجه 3 طرفداری میکنن. اگه چهار ساله فوتبال میبینین ما سالهاست می‌بینیم امثال بزیک که هیچ جایی توی تیم ملی براش قائل نبودن الان اگه فوتبال بازی می‌کرد از لوکادیاها هم بهتر بود. زمانی که علی دایی و فرشاد پیوس و کرمانی مقدم و مهدوی کیا مهاجمان پرسپولیس بودن ادموند بزیک یا حتی بهنام سراج یا حتی طاهر زاده تازه ذخیره میشدن. این عبدی چون دو سه تا گل الکی زده که مهاجم نمیشه بارها بهش میدون دادن خراب کرده منظورم این نیست پریرا خوبه اما عبدی ثابت کرده نمیشه بهش امید داشت بگیر نگیر داره و فوتبالش وقتی چند بازی فیکس باشه عیارش معلوم میشه که بنجله
  • علیرضا IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    گل محمدی نابود کرد عبدی رو همین یک مربی بی دانش ولی باز خارجی پسند و ترسو
  • مجتبی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    به نظرم اونی که هفت هفته دیگه مهمان پرسپولیس هست خود یحیی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی