نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نظر تلخ بازیکنان استقلال درباره حذف شدن از آسیا/ در آستانه دیدار با ذوب‌آهن؛ حال ساپینتو و شاگردانش خوب نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در شرایطی که اکثر تیم های لیگ برتری خود را برای حضور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر آماده می کنند اعضای تیم استقلال همزمان با موضوع پرداخت نشدن قرارداد استراماچونی درگیر این موضوع هم هستند.

در طول روزهای گذشته بیشترین اخباری که از حوزه استقلال در رسانه های ورزشی و یا شبکه های اجتماعی منتشر می شد به بحث عدم پرداخت طلب استراماچونی و مهلت قانونی فیفا برای پرداخت این بدهی ربط داشت. کادرفنی پرتغالی - ایرانی و بازیکنان استقلال نیز از این قاعده مستثنا نبودند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد در روزهای اخیر شرایط روحی بازیکنان استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن کاملاً مطلوب و روبه‌جلو بوده است. بازیکنان استقلال با پشت سر گذاشتن تمرینات تاکتیکی بر اساس فیلم های آنالیز شده توسط گروه آنالیزور باشگاه استقلال و همچنین نکات فنی که ساپینتوبه همراه دستیاران پرتغالی و ایرانی اش به بازیکنان منتقل می‌کنند موجب شده این تیم با قدرت خود را آماده دیدار مقابل ذوب آهن کند اما یک موضوع مانع از آرامش کامل و شرایط معمولی برای تیم استقلال شده است و آن چیزی نیست جز بدهی به استراماچونی.

در فاصله ۲۴ ساعت باقی مانده تا پایان مهلت باقیمانده برای پرداخت بدهی استراماچونی از اردوی استقلال خبر می‌رسد که همه مربیان و بازیکنان استقلال نگران این موضوع بوده و سعی داشتند از هر روشی بتوانند در این باره کسب خبر کنند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که با برنامه ریزی خاصی هدایت این تیم را در تابستان سال گذشته پذیرفت در حال حاضر بابت حضورش در رقابتهایی قاره ای همراه با این تیم که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بوده مطمئن نیست. از سوی دیگر بازیکنان استقلال هم در خلال برگزاری تمرینات روزهای گذشته بارها در این باره با یکدیگر صحبت کردند که اگر بدهی به استراماچونی به موقع پرداخت نشود و تیم از حضور در آسیا جا بماند چه لطمه بزرگی به آینده فوتبال ایشان وارد می‌شود!

نظر تلخ بازیکنان استقلال درباره حذف شدن از آسیا/ در آستانه دیدار با ذوب‌آهن؛ حال ساپینتو و شاگردانش خوب نیست!

بازیکنان استقلال این روزها به شدت نگران حذف تیم شان از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند به ویژه آن دسته از نفراتی که از فصل قبل همراه با این تیم در استقلال حضور داشتند و سهم به سزایی نیز در قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست و یکم ایفا کردند.

نگاهی به اوضاع زیر پوست تیم استقلال مشخص میکند این تیم گرچه این روزها تمرین می کند و خودش را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کرده اما به لحاظ روحی و روانی شرایط همیشگی را برای بازگشت به لیگ و دیدار مقابل ذوب‌آهن ندارد.

گرچه ذکر این نکته لازم است که افراد نزدیک به تیم معتقدند بازیکنان استقلال قصد دارند به خاطر هواداران این تیم با تمام وجود و قدرت مقابل ذوب آهن صف‌آرایی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کام دشمنان تلخ باد ! IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    استقلال تیم میلیونها ایرانیه تیم مردمه با اصالت ترین و قدیمی ترینه و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا با سابقه ای بیشتر از فدراسیون فوتبال ایران !! کسانی که در آسیا با فوتبالش حشر و نشری دارن و در رفت و آمد هستن میدانن که دیگران چه احترامی برای این تیم قائل هستن ، استقلال رو غول آسیا میدانن اما اینجا سالهاست که عده ای آدم کوچک برای بزرگ نشان دادن خودشان و تیم محبوبشان بجای بازی در مستطیل سبز با توجه به نفوذشان در دستگاههای مختلف و سوءاستفاده از بیت المال و مال و اموال و جایگاه و مسند و میکروفون و رسانه و ...... چاره را در سلاخی و کودتا علیه استقلال دیده اند و مشی و روش جوانمردانه و ورزشی را با روشهای ناجوانمردانه تاخت زده اند و از هر فرصتی برای جلو افتادن از استقلال آنهم با روش ناصواب و ناپاک استفاده میکنند ، موضوع استراماچونی از همان ابتدا تا امروز توسط جریان منافق وزارت ورزش سابق یعنی بابا مسعود و آلش اتفاق افتاده و تا به امروز هم توسط جریان مافیای سرخ ادامه پیدا کرده بی شک رسوبات این جریان هم به زباله دانی خواهد رفت و روسیاهی با زهم برای بازیگران مافیای فوتبال خواهد بود
    • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      از متن شما استقلالی عزیز سپاسگزارم من 40ساله فوتبال رو دنبال میکنم حرف دل من و خیلیای دیگه رو زدید.
  • ع ق QA ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    خوشحال باشید حاجی داره پولدار میشه ۶ ملیارد اونجا ۶۰ ملیارد اینجا
  • مصطفی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    استقلال بخاطر یه جام توی این سال‌ها همیشه 15 بازیکن گرفته و دائم مربی عوض کرده، ریخت و پاش های فراوان، با عده های پوچ و دروغین، با سیاه نمایی مردم رو می‌کشید دم وزارتخانه، چرا اینقدر پول بیت المال رو خرج بی کفایتی خودتون میکنید، امسال هم محبی و قائدی و ساپینتو و یامگا و پادوانی،... رو گرفتین ، بدهی های سال‌های بعد میشه همین آش و همین کاسه
  • ناشناس IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    اآخی الان پارتی و اعتصاب نمی کنند
  • ابوالفضل آبی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    فوری دکتر علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال با اسپانسر همراه اول برای پرداخت طللب استراماچونی به توافق رسید فقط تایید هیئت مدیره مانده
  • ابوالفضل آبی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    انشالله فردا صبح یا شب پول به حساب استراماچونی در قطر خواهد نشست البته لازم به ذکره که تیم ها تا روز جمعه وقت دارن که مجوز حضور در آسیا را فراهم کنند
  • حسن لردگان US ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    سلام،جناب اقای فتح الله زاده قانون، قانون است، وفیفا باکسی شوخی نداره یا پول را پرداخت کنید یابروید کنار کمی به مدیریت پرسپولیس نگاه کنید دیگه صحبت ندارم باشما چون دارید بااحساسات هواداران بازی میکنید
  • اکبر IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    بابامن پرسپولیسی قدیمی هستم.ولی دوست ندارم استقلال ازآسیاحذف شود..ولی تراخداچرااینقدفرافکنی میکنیدباباتیم استقلال ازقبل انقلاب تیم تاج ودولتی بودید.بابا پول بی حساب و کتاب راآقای آجرلو معلوم که چکارش کردوپرونده فتل هم که بدستوردادستان تهران برای رسیدگی به دادگاه رفت.ولی بازخداکندکه مشکل حل شودکه میشود.
  • کیوان کوهپیما IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    واقعا باید تاسف خورد به حال فوتبالی ک در ایران مدیران احمق،نالایق و خودخواهی ک بخاطر شهوت قدرت،ثروت،ریاست،شهرت ودیده شدن تکیه زدن به صندلی مدیریت فوتبال ایران.......😔😔😔
  • فرامرز هاشمی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم مشکل استقلال حل شود .چون قرمز و ابی شناسنامه فوتبال ایران در دنیا هستند.
    • حبیب IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      درودبرشما اما مشکل این دوتیم تمومی نداره دلیلش هم دولتی بودنشونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی