نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ساپینتو رزومه استراماچونی را داشت، قراردادش را فسخ می‌کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طلب آندره‌آ استراماچونی به قوز بالای قوز برای باشگاه استقلال تبدیل شده و این باشگاه را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرارداده است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اما ضمن اعلام اینکه چهارماهی می شود دستمزد نگرفته است اظهارداشت: اگر بخواهم، می‌توانم الان قراردادم را لغو کنم. در این صورت باشگاه باید کل مطالباتم را پرداخت کند. من تا آخر کنار بازیکنانم و با این هواداران فوق‌العاده پیش می‌روم و خیلی سخت می‌جنگیم تا دو قهرمانی به دست بیاوریم.

این درحالی است که برخی مسئولان استقلال از این بابت خیالشان راحت است چرا که معتقدند اگر ساپینتو رزومه استراماچونی را داشت تا به حال قراردادش را فسخ و از این تیم رفته بود!

سرمربی ایتالیایی سابقه سرمربیگری در اینترمیلان را در کارنامه داشته و پس از استقلال نیز به تیم الغرافه قطر پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    مطالبی رو می زارید که میشه رد برکناری اسکوچیچ موفق رو از این مطالب شما زد رزومه نتایج حال سرمربیه قبلن ها هر رزومه ای داشته باشن چنانچه در زمان حال نتیجه نگیرن ارزشی نداره ، ساپینتو سرمربی خونگرم و با انگیزه و دوست داشتنیه و انگیزه رو به تیم تزریق کرده در ضمن با مرام هست ایکاش می زاشتید اسکوچیچ موفق هم با دسترنج خودش به جام جهانی رو نیمکت تیم ملی می نشست تا با رزومه رزومه موجبات برگشت کی روش رو فراهم نمی کردید در ضمن تیم استقلال با اتحاد و یکدلی باساپینتو قهرمان لیگ میشه
    • میلاد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      استرا نیم فصل تو میلان و بوده بخاطر نتایج افتضاح اخراج شده و چند سال هم بیکار بوده . این کجاش رزومه س
  • جمال IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    طرز فکر مدیران استقلال دقیقا طرز فکر مسئولین ج ا هستش.... مرسی که هستید
  • Ali IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    خب هرکه چنین نباشد دیگه نیست ،و چنین هست روز و روزگار مدیریت در این سرزمین اهورایی،
  • سلام DE ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    فقط چنگ اعصاب
  • رسول IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    خدا لعنت کنه کسی روکه با انتشار همچین خبرهایی داره تیشه به ریشه استقلال میزنه باحذف استقلال آماده از آسیا جگرتون خنک نشده و به دنبال فراری دادن ساپینتو، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر هستید...استقلال بزرگ تر نداره واز طرفی باافتخارات آسیایی خار چشم خیلی از رسانه ها ونهادهای حکومتی تندرو هستش...اگر غیر این بود مشکل استقلال هم مثل مشکل دیگر تیم ها با رایزنی درحد وزیر امورخارجه یا رئیس جمهور حل میشد...شادی ۳۰میلیون هوادار رو باخرج ۲میلیون دلار بدست نیاوردن ولی انتظار دارن مردم برای کثافت کاری هاشون ساکت بشینن و حمایتشون کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی