نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کارلو آنچلوتی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نظراتش در مورد سرمربیگری تیمی غیر از رئال مادرید را بیان می‌کند.

با ورود به بخش تعیین‌کننده فصل، پرسش‌های زیادی در مورد آینده کارلو آنچلوتی مطرح شده است. در حالی که تمرکز او بر جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا است و لالیگا بسیار دور از دسترسش قرار گرفته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال پیوستنش به تیم ملی برزیل به وجود آمده است.

آنچلوتی تا به الان فقط در مورد ماندنش در رئال مادرید صحبت کرده، تا حدی که به گفته خودش هیچ تیم دیگری بعد از رئال مادرید برایش وجود نخواهد داشت. اما حالا لحن جملاتش کمی تغییر کرده و در را به روی احتمال سرمربیگری برزیل باز می‌کند.

وضعیت تیم بعد از استراحت چگونه است؟

آنهایی که با تیم‌های ملی خود سفر کردند با تناسب اندام بازگشته‌اند. و آنهایی که اینجا ماندند اوضاع خوبی دارند. مندی در این فصل بدشانس بوده است. احساس من این است که ما آماده‌ایم.

شایعات مربیگری

من از شایعات تعجب نمی‌کنم و این حرف‌ها من را نگران نمی‌کنند. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم این است که تا هروقت بشود در این باشگاه بمانم. بقیه مسائل کاملا واضح هستند: تا زمانی که رئال مادرید به من اجازه بدهد به کار در اینجا ادامه خواهم داد. ما خوب کار می‌کنیم، محیط پیرامون من آرام است و خودم هم همینطور. دو ماه دیگر باقی مانده و ما به دنبال قهرمانی هستیم.

بازیکنان برزیلی مادرید در مورد مربیگری او صحبت می‌کنند

«هرکسی می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. اما واقعیت همان است که گفتم: من قرارداد دارم و می‌خواهم ادامه دهم. ساده است. هیچ‌کس از آینده خبر ندارد.

رفتن به برزیل

دوستش دارم، قطعا هیجان‌انگیز است. اما باید به قراردادها احترام گذاشت.

آیا بعد از مادرید بازنشسته خواهد شد؟

نه.

من با رئیس فدراسیون برزیل صحبت خواهم کرد

من او را نمی‌شناسم، اما اگر بیاید البته که خوشحال می‌شوم با او دیدار کنم.

استراحت بیشتر برای بازی با بارسلونا

مشکلی وجود ندارد. این بار فکر می‌کنم زمان کافی برای بهبودی و سالم رسیدن داریم. هیچ ضرری وجود ندارد.

این مطلب را هم بخوانید: ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل؛ مردم می‌خواهند آنچلوتی را استخدام کنم/ به مربی‌ای نیاز داریم که مورد احترام بازیکنان باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی